• Is er een topic waar je dingen kan melden van;
    Kunt u deze berichten verwijderne want er wordt in gescolden ofzo?

    Want ik heb een topic en halve paginas 3 + hele pagina 4 kunnen eigenlyk even worden gedelete xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, er is wel een meldknop. Dat is dat gele driehoekje naast de naam van het topic.

    en de moderators mogen alleen topics sluiten, en geen topics en reacties verwijderen :]

    Je kan een topic melden door bovenaan naast de titel po het gele driehoekje te klikken.
    Als je wilt dat er een volledig topic van jou wordt verwijdert [Lees: gesloten], kan je altijd een mail sturen naar een moderator en vragen om het te verwijderen (:
    x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 13:36 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    dus ze kunnen geen reaties verwijderen? Balen :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    dus ze kunnen geen reaties verwijderen? Balen :l

    je kan wel je eigen reactie 'aanpassen' -> naar dat het niks meer in staat.

    Ja dat weet ik wel allemaal mensen :P
    Maar ik wil gewoon reacties deleten :l
    Hmm. Naja, niks aan te doen dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nee,reacties deleten gaat niet.
    Maar Rutger kan wel topics verwijderen,al weet ik niet zeker of die dat in dit geval wil doen,want da's heel uitzonderlijk (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Soms, in extreme gevallen, deleten de MODs weleens een reactie of een topic. Maar dan moet het wel een héle slechte reactie/topic zijn lijkt me. Voor de rest is het gewoon gele driehoekje rechts naast topictitel.
    (Kun je trouwens ook gebruiken als je je topic gesloten wilt hebben of de titel aangepast wilt hebben)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 13:58 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee het zijng een slechte reacties maar offtopic dingen :P Naja, ajmmer dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.