• werd ik om half 11 nog gebeld of ik mee uitging, terwijl ik al in mijn pyjama in bed lag met de laptop, maar ik besloot me uiteindelijk toch weer aan te kleden en te gaan. Anders zat ik toch maar in mijn eentje kerst te vieren, want mijn pa was er niet.
    Nja daar was het wel gezellig enzo (krul) Maar omdat het zo'n jongerenshizzlekroeg is moeten ze om 1 uur al sluiten, echt achterlijk maarja. Werden we er om kwart voor 2 uitgetrapt, alleen we hadden nog steeds geen zin om naar bed te gaan ofzo. Dus toen vroeg ik aan 4 mensen of ze zo nog naar mijn huis kwamen, want mijn pa was er toch niet, en dan konden we hier nog wel even een biertje doen.
    Nou dat was goed, dus ik liep met een vriendin vooruit. Later kwam de rest er ook achteraan. Blijkt alleen dat die mensen andere mensen uitnodigden die ook weer mensen uitnodigden, en toen zat mijn halve huis vol met mensen die ik niet kende :'DDD
    Nja gelukkig gingen die mensen die ik niet kende na een uurtje weg, maar de rest bleef wel nog, en toen werd het nog vet gezellig.
    Na een tijdje kregen we honger, maar er was serieus geen eten in huis, op beschuit, oude Wokkels, en kiwi's na. Dus één zo'n gast ging een kiwi eten, de rest vitaminepillen en nog zo'n gast was een beetje dronken en ging peper opeten. Verder dronk er ook nog iemand cola met zeep alleen dat had ie niet door. Ik heb me kapot gelachen.

De laatste mensen gingen pas weg om kwart voor 6 en ik moest eigenlijk al om 9 uur op het station staan (cat) Alleen ik heb me gigantisch verslapen haha.

So, dat wou ik even vertellen (nerd)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

haha,
    leuk (:

maar lijkt me echt stom als je mega veel mensen niet kent en die dan in je huis zijn.. Voor hetzelfde geldt stelen ze iets en dan ben jij de lul.

Me so good.

xSnoepjex schreef:
    haha,
    leuk (:

maar lijkt me echt stom als je mega veel mensen niet kent en die dan in je huis zijn.. Voor hetzelfde geldt stelen ze iets en dan ben jij de lul.

Ja idd, maarja. Ze waren verder wel aardig en beleefd enzo, en ze maakten er geen troep van. Dus toen had ik zoiets van, nja als je je gedraagt mag je best blijven, care. Mijn pa was er toch niet, en ik zeg gewoon dat er een paar mensen langskwamen, vind ie vast niet erg. En die spullen liggen hier toch niet voor het oprapen :Y)

Dat is echt een geweldig verhaal. _O_

wth.

Hahaha, dat lijkt me echt gaaf. :'D
    Maar hier in Zoetermeer heb je als je hier iemand uitnodigt, er nóg meer van die 'asociale' types komen en voor je het weet staat je huis er opeens niet meer.:Y)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

xSnoepjex schreef:
    haha,
    leuk (:

ja of ze maken zo'n puinhoop en dan moet jij het opruimenxD

P.S. als je die gast van die zeep nog eens tegenkomt wil je dan voor mij vragen of hij het zeep lekker vondxD

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 13:13 ]

You can't not look cool with a crossbow.

Ja! Dat heb ik dus ook heel vaak XD Een tijdje geleden zat mijn huis vol met mensen waarvan ik er maar 2 kende XD Het waren like, 20 mensen XD Haha, was echt vet komisch :P

Life is hard and then we die

hahaha leuk!

Be yourself

PUKKELxDING schreef:
    Ja! Dat heb ik dus ook heel vaak XD Een tijdje geleden zat mijn huis vol met mensen waarvan ik er maar 2 kende XD Het waren like, 20 mensen XD Haha, was echt vet komisch :P

Haha idd :'D Maar je leert zo wel allemaal nieuwe mensen kennen, dat is ook wel awesome (krul)

Oh,fijn =)
    zeep met cola vind ik toch wel geniaal,,hoe kwam die gast aan zeep zonder dat 'ie het wist? (krul)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

ik wil ook Calo met Zeep(lol)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Hahaa, leuk verhaal :O

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Cola met zeep, medelijden xd

I solemnly swear that I am up to no good.

Leuk :D
    Dat je zulke dingen kunt doen, zou ik nooit kunnen.. 8[
    maarja, lijkt me wel vreemd, allemaal dronken gasten in je huis x'd

You are beautiful, you are love.