werd ik om half 11 nog gebeld of ik mee uitging, terwijl ik al in mijn pyjama in bed lag met de laptop, maar ik besloot me uiteindelijk toch weer aan te kleden en te gaan. Anders zat ik toch maar in mijn eentje kerst te vieren, want mijn pa was er niet.
Nja daar was het wel gezellig enzo Maar omdat het zo'n jongerenshizzlekroeg is moeten ze om 1 uur al sluiten, echt achterlijk maarja. Werden we er om kwart voor 2 uitgetrapt, alleen we hadden nog steeds geen zin om naar bed te gaan ofzo. Dus toen vroeg ik aan 4 mensen of ze zo nog naar mijn huis kwamen, want mijn pa was er toch niet, en dan konden we hier nog wel even een biertje doen.
Nou dat was goed, dus ik liep met een vriendin vooruit. Later kwam de rest er ook achteraan. Blijkt alleen dat die mensen andere mensen uitnodigden die ook weer mensen uitnodigden, en toen zat mijn halve huis vol met mensen die ik niet kende :'DDD
Nja gelukkig gingen die mensen die ik niet kende na een uurtje weg, maar de rest bleef wel nog, en toen werd het nog vet gezellig.
Na een tijdje kregen we honger, maar er was serieus geen eten in huis, op beschuit, oude Wokkels, en kiwi's na. Dus één zo'n gast ging een kiwi eten, de rest vitaminepillen en nog zo'n gast was een beetje dronken en ging peper opeten. Verder dronk er ook nog iemand cola met zeep alleen dat had ie niet door. Ik heb me kapot gelachen.
De laatste mensen gingen pas weg om kwart voor 6 en ik moest eigenlijk al om 9 uur op het station staan Alleen ik heb me gigantisch verslapen haha.
So, dat wou ik even vertellen
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.