• De username die ik graag zou willen is in gebruik door iemand die sinds 1970 (moet een fout zijn) niet meer online is geweest (cat)

    haha, heeft iemand aan zoiets gestoord?

    sinds 1970

    whahhaah XD

    ja ik ken het, vooral omdat ze jaren niet meer online zijn geweest,


    Some angels have no wings.

    Dat is irritant ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja ik wou eens Flyleaf nemen en iemand had dat die maar 1 dag online was geweest. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hha duuude 1970 (cool)
    Ja ik vind dat ze alle usernames zouden moeten resetten als een user zoveel maanden niet online is geweest, na een verwittigingsmail ofzo?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    Hha duuude 1970 (cool)
    Ja ik vind dat ze alle usernames zouden moeten resetten als een user zoveel maanden niet online is geweest, na een verwittigingsmail ofzo?


    Inderdaad (cat)

    Infeite zou een username [en al de vorige] gereset moeten kunnen worden na een bepaalde tijd of als die persoon dat zelf instelt.
    Vind ik.
    Na een tijdje zijn er helemaal geen usernames meer die je kan gebruiken, als je alle honderden leden en hun vorige usernames bekijkt...


    Has no one told you she's not breathing?

    En altijd als er zo'n datum staat die onmogelijk is, is het 1 januari 1970. Waarom dát jaar en wanneer die fout optreed, geen idee eigenlijk..

    wat is die user name dan?


    You can't not look cool with a crossbow.

    De persoon met de usernaam die ik wil is echt maar even online geweest, een uur ofzo/


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    De persoon met de usernaam die ik wil is echt maar even online geweest, een uur ofzo/


    Haha, bij die van mij saat er niet eens een tijd :']

    Uhu, al veel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Miyagi schreef:
    Hha duuude 1970 (cool)
    Ja ik vind dat ze alle usernames zouden moeten resetten als een user zoveel maanden niet online is geweest, na een verwittigingsmail ofzo?


    I agree. Al komt dat er wss. toch niet. ;-;


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Haha, bij die van mij saat er niet eens een tijd :']


    Dat is nog irritanter-.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wou Pyromania gebruiken als username maar dat lukte niet omdat iemand hem al had. Hoewel ik bij de zoekfunctie die persoon nooit heb gevonden. Nou ja, toen heb ik maar Pyromanie gekozen, het was dus geen big deal.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    zeer annoying


    #WWED - What Would Emma Do?