heey!ik ben nieuw hier ennuh heb net uit gezocht hoe het forum werkt. ennuh wil iemand me uitleggen hoe de rest werkt?
-
23 dec 2010 - 19:4323 dec 2010 - 19:4423 dec 2010 - 19:44
RINGDINGDONG schreef:
Wat wil je dan zoal weten?
welkom
nou over storys enzo?23 dec 2010 - 19:44Hooi.
Love is blind. That's why I don't see you.. </3
23 dec 2010 - 19:44hai(doeg)
wat wil je dan weten want bij de meeste dingen kom je er zelf achter“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
23 dec 2010 - 19:46Hestia schreef:
hai(doeg)
wat wil je dan weten want bij de meeste dingen kom je er zelf achter
nou vertel eens iets over quizlet. ik kwam hier nadat ik Tom kaulitz intikte. dus is het eeen fansite?23 dec 2010 - 19:47Haaaaaai 't is meer een verhalensite
23 dec 2010 - 19:47Atmosphere schreef:
Haaaaaai 't is meer een verhalensite
ow ok. ik wil mijn plaatje veranderen hoe dat ik dat?23 dec 2010 - 19:48raplove schreef:
(...)
nou vertel eens iets over quizlet. ik kwam hier nadat ik Tom kaulitz intikte. dus is het eeen fansite?
vroeger volgens mij wel maar ik zit er pas sinds mei op . het is een beetje gemengt de ene fan van JB andere Paramore weer de andere Tokio Hotel . iedereen heeft zijn eigen soort muziek , films ,boeken“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
23 dec 2010 - 19:49raplove schreef:
(...)
nou vertel eens iets over quizlet. ik kwam hier nadat ik Tom kaulitz intikte. dus is het eeen fansite?
ja en nee er zitten hier verschillende mensjes op het gaat over van alles maat tokio hotel heeft wel een eigen forum:Y)
mij boeit het nie maar jouw meschien welShoganai i ne~
23 dec 2010 - 19:49Welcome. Je mag me altijd vragen stellen (: Maar ik denk dat ze mods meer weten. (Die mensjes met een rode naam)
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
23 dec 2010 - 19:49Welkom op Q (:
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
23 dec 2010 - 19:49Je plaatje? Dan ga je naar je profiel. Dan staat er bovenaan "aanpassen". Daar klik je op, scrol wat naar beneden en dan kan je je plaatje veranderen. Note: je kan alléén .jpg bestanden gebruiken!
een van de iets mindere leuke dingen aan Q.It's time to be happy again.
23 dec 2010 - 19:5023 dec 2010 - 19:50Hestia schreef:
(...)
vroeger volgens mij wel maar ik zit er pas sinds mei op . het is een beetje gemengt de ene fan van JB andere Paramore weer de andere Tokio Hotel . iedereen heeft zijn eigen soort muziek , films ,boeken
Vroeger was het een site met alleen maar vieze Twincest verhaaltjes hehe.23 dec 2010 - 19:50En wat voor band, zanger, zangeres je ook maar kan bedenken; hier op Q is er wel een fan van. -a-
It's time to be happy again.