• Ik was een paar jaar geleden, ja da's lang geleden :'), aan het kijken naar een film. En ik vond hem zo eng, maar ik weet *scheldwoord* nog steeds niet welke film het is! Het stukje wat ik had gezien was niet echt lang, maar ik kon eruit opmaken dat;

    1. Er waren een stuk of vijf vriendinnen die in een grot gingen. Een daarvan had gezegd dat het deel van de grot bekend was, terwijl ze wist dat dat niet zo was.
    2. Een vriendin was Chinees, of Japans of Koreaans, ze had in ieder geval spleetogen (niet als een belediging opvatten 8D)
    3. Er was een stukje waar de dochter van en van die vriendinnen stond, en die zei heel zacht ‘Mommy...’ En toen draaide dat dochtertje zich om en zag je een van die monsters die in de grot leefde.
    4. Een vriendin, een blonde geloof ik, had een open botbreuk in haar been. Ze was ergens ingevallen.
    5. Die monsters waar ik het bij punt 3 over had, zijn dus een soort mensen, *ahum* naakt, met een staart dacht ik, en die zijn dan een beetje helemaal doorgeflipt enzo.

    Dus... Anyone? (A)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik zou niet weten welke film het is:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh fuck die heb ik gezien. Let me think for a minute :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    The Descent ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    The Descent ^^

    Woot echt, thanks :'D Die was ik zoooo lang aan het zoeken :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Woot echt, thanks :'D Die was ik zoooo lang aan het zoeken :')

    Haha, graag gedaan ^^

    > Slotje omdat het is opgelost.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.