• Het nationaal nieuws.
    Gemeente Bernisse heeft namelijk al 2 jaar achter elkaar het nationale nieuws gehaald i.v.m. vuurwerk, vreugdevuren en zulke dingen.

    Vorig jaar liep er de hele dag op 31 december al politie rond. De M.E. vloog met helikopters met zoeklicht boven Bernisse en er waren grote aantallen mensen opgepakt. Het is daar gewoon een gevaar voor je leven als je daar naar het dorp gaat tijdens 12 uur. Zelfs voor de politie is het gevaarlijk. Die werden om 12 uur hartelijk verwelkomt met een vuurpijlen, rotjes en zulke dingen.


    Bij wie is het met oud & nieuw ook altijd zo erg?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 23:58 ]

    hier in enschede
    helaas hebben ze hier niets geleerd van de vuurwerkramp...

    Ik woon in een braaf dorpje :Y)

    Maar dit jaar vier ik het ws in Haarlem, benieuwd hoe het daar is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh bij mij is het heel rustig. Nu ja, af en toe wel wat vuurwerk, maar niet gigantisch veel.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bij ons hebben ze alle brievenbussen verkleint, omdat er van die jongens zijn die denken dat ze grappig zijn door een rotje door de brievenbussen van TNT te dauwen.

    -Maar dit is natuurlijk niet zo extreem als bij jou :3

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 1:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bij ons niet xd. Alleen maar bejaarden hier. Er sneuvelt alleen af en toe een brievenbus of bushokje, maar daar blijft het bij.


    I am an idiot, I move.

    Hier worden nog best veel dingen opgeblazen. Vooral op scholen. En 's avonds op straat lopen.. als je dood wil moet je dat doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het valt bij ons wel mee, lol. Alleen je moet 's avonds niet buiten lopen, tenzij je rotjes naar je hoofd wilt. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    uhm behalve de harde knallen die al in juni beginnen, en de paierbak die standar drie keer in de fik gaat op oud&nieuw valt het allemaal wel mee.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik woon in Rotterdam, speaks for itself.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hier is het gewoon fackin' gezellig tijdens Nieuwjaar. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hier is 't praktisch dood ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    SandiClaws schreef:
    hier in enschede
    helaas hebben ze hier niets geleerd van de vuurwerkramp...

    Nog nooit wat van gemerkt. (krul)
    Maar ik ga nooit naar het centrum met oud & nieuw.

    OT: nooit wat van gemerkt in Enschede, maar dat komt omdat ik oa. vuurwerk haat en het dus niet op zoek.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Valt hier wel mee, ze doen gewoon normaal voor zover ik het weet. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Het is wel heel veel vuurwerk, maar niet van die achterlijke mensen die het overal random heengooien enzo.

    Ik woon in een nette buurt dus hier valt het wel meer. Hoewel er wonen veel nieuwe mensen die aardig aso zijn. Maar dit jaar vier ik het in een andere wijk bij een vriendin.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.