• Ohkee..
    Er is een gast op mijn werk. Die gast die vindt mij een beetje leuk. Nee wacht, niet een beetje, heel erg leuk zelfs. Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat hij niet op me moet gaan wachten, maar schijnbaar heeft hij het echt te pakken. Hij zegt steeds dingen als 'Wanneer gaat het uit met je vriendje?' en hij zegt allemaal turkse dingen tegen me die dingen betekenen als 'jij bent mijn leven' etc.
    Ik weet gewoon niet wat ik moet. Ik bedoel, hij is echt wel lief hoor, maar ik heb een vriendje! Ik heb hem al zo vaak duidelijk proberen te maken dat het geen zin heeft, maar ik wil hem ook niet kwijt als vriend, dus negeren kan ik 'm ook niet..
    What to do.. what to do..


    Life is hard and then we die

    Volgens mij moet je het hem gewoon recht in zijn gezicht, hard duidelijk. Geen medelijdengedoe, gewoon zeggen dat het nooit iets tussen jullie wordt, dat hij niet moet vragen "wanneer het uit gaat met je vriendje" omdat het nooit uit zal gaan en dat hij iemand anders moet zoeken.
    Dat is pijnlijk om te doen maar ik vind dat hij je niet echt respecteert als hij je vraagt wanneer het nu gedaan is met je vriendje.. sorry..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ehm, zeg 'Jij bent mijn sevda' -Spreek uit als Sewda- ^^
    Just kidding, nee heb écht geen idee, lijkt me lastig zo´n situatie xd

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:06 ]

    zeg het op een wat hardere manier, dan ben je er ook meteen vanaf. (:


    --

    XAVI schreef:
    Volgens mij moet je het hem gewoon recht in zijn gezicht, hard duidelijk. Geen medelijdengedoe, gewoon zeggen dat het nooit iets tussen jullie wordt, dat hij niet moet vragen "wanneer het uit gaat met je vriendje" omdat het nooit uit zal gaan en dat hij iemand anders moet zoeken.
    Dat is pijnlijk om te doen maar ik vind dat hij je niet echt respecteert als hij je vraagt wanneer het nu gedaan is met je vriendje.. sorry..


    Dit is precies wat ik had willen zeggen _O_
    Plus: dingen in een andere taal tegen iemand zeggen is sowieso laag.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    (...)

    Dit is precies wat ik had willen zeggen _O_
    Plus: dingen in een andere taal tegen iemand zeggen is sowieso laag.
    Het zijn geen beledigende teksten ofzo hoor XD


    Life is hard and then we die

    Afwijzen op een lullige manier. Als het op een aardige manier niet werkt, dan maar op een genaaide :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Afwijzen op een lullige manier. Als het op een aardige manier niet werkt, dan maar op een genaaide :'D

    Waarom klinkt die zo fout? (krul)

    WEmo schreef:
    (...)
    Waarom klinkt die zo fout? (krul)

    Omdat jij ws jonger bent dan mij en het woord genaaid op een andere manier opvat? 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Afwijzen op een lullige manier. Als het op een aardige manier niet werkt, dan maar op een genaaide :'D
    Het punt is dus dat ik weet hoeveel pijn het doet als degene van wie je houdt je keihard afwijst. Ik kan er echt niet tegen; mensen pijn doen op die manier is niet echt mijn ding. Op die manier zeggen dat ik hem 'niet moet' gaat echt een opgave voor mij worden.
    En ja, ik wil echt dat het ophoudt, maar ik wil hem niet beledigen o.i.d. Ik weet ook niet hoe dat in die cultuur werkt ofzo.. Men. !@#$%


    Life is hard and then we die

    Slaan D:

    Oke dat keurt de grondwet niet goed. Eens met Desecrate :]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het punt is dus dat ik weet hoeveel pijn het doet als degene van wie je houdt je keihard afwijst. Ik kan er echt niet tegen; mensen pijn doen op die manier is niet echt mijn ding. Op die manier zeggen dat ik hem 'niet moet' gaat echt een opgave voor mij worden.
    En ja, ik wil echt dat het ophoudt, maar ik wil hem niet beledigen o.i.d. Ik weet ook niet hoe dat in die cultuur werkt ofzo.. Men. !@#$%

    Ik wist gewoon al dat jij zoiets ging antwoorden. Maar Annick, het is de enige oplossing. Wie niet horen wil, moet maar voelen (cat) Je kunt er ook altijd nog achter zeggen dat jullie wel vrienden kunnen zijn ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik wist gewoon al dat jij zoiets ging antwoorden. Maar Annick, het is de enige oplossing. Wie niet horen wil, moet maar voelen (cat) Je kunt er ook altijd nog achter zeggen dat jullie wel vrienden kunnen zijn ofzo.
    I know, dat is ook wat ik wil weetje. Want op zich is er echt niets mis met hem. Ik kan eigenlijk best wel lange en diepgaande gesprekken met hem voeren en ik leer echt een heleboel over de islaamse cultuur door hem. Echt waar, vrienden zie ik ons wel zijn, maar een relatie met hem.. nee.. zeker niet nu.


    Life is hard and then we die

    Desecrate schreef:
    (...)
    Omdat jij ws jonger bent dan mij en het woord genaaid op een andere manier opvat? 8D

    Stiekem hè... Ik weet op welke manier jij het bedoelt, maar op mijn manier klinkt het véél leuker ^^

    Doeheel gemeen dan vind hy je niet meer leuuk
    xx


    Imperfectly perfect

    Jongens zijn raar T_T

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 15:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor