• serieus, ik haat hem, ik sliep pas om 3 uur, en k ben alleen thuis, want mama en mijn broer zijn aan het werk, begint die *** hond te blaffen, om half 7 in de ochtend, dus ik naar beneden, gooihem er uit, blijft hij nog een kwartier buiten, wil die weer naar binnen, doe ik hem weer binnen, doe hem in de woonkamer, ik ga weer naar boven, lig ik eindelijk weer in bed, geen 10 minuten later begint ie weer te blaffen, ik ga er weer uit, heb ik eerst nog achter hem aan moeten rennen omdat hij niet wou luisteren, moest ik alleen het licht aan doen, dus ik ga weer naar boven, ben ik nog geen 10 seconden op bed, begint hij weer te blaffen omdat hij eten wil, serieus ik heb zo'n schijthekel aan die hond ik heb ook mijn nachtrust nodig .__.

Life is a beautiful struggle

Geef hem zijn koekje, misschien is die dan rustig. x'D

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Daarom wil ik dus nóóít een hond. (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

OHMYGEORG schreef:
    Daarom wil ik dus nóóít een hond. (krul)

ik en mijn broer zeggen elke dag wel tegen mijn mama ; geef die hond een spuitje hij is niet meer goed.
    begint mijn mama te zeggen dat ze wil wachten tot hij dood gaat, maar het gaat nu al maanden zo dat hij zoveel blaft ._.

Life is a beautiful struggle

dat doet me eraan denken dat ik mijn cavia nog eens eten moet geven (cat)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Daarom ben ik blij dat ik geen hond heb(krul) Dan zou ik al helemaal niet meer in slaap komen en die hond vervloeken, haha.

To live would be an awfully big adventure

Kingston schreef:
    (...)
    ik en mijn broer zeggen elke dag wel tegen mijn mama ; geef die hond een spuitje hij is niet meer goed.
    begint mijn mama te zeggen dat ze wil wachten tot hij dood gaat, maar het gaat nu al maanden zo dat hij zoveel blaft ._.

Onze hond is ook verschrikkelijk ambetant, hij pikt alles van tafel en de kasten, bijt alles kapot zodat wij dat allemaal mogen opruimen, alle kastjes van onze tv staan vol tanden, vernield onze kerstboom, ruift heel hard waardoor het elke dag lijkt alsof er een maand niet gestofzuigd is geweest terwijl we dat dagelijks doen, hij zou ons doodbijten als we zijn eten afnemen en hij heeft mijn papa al een keer gebeten omdat hij een stukje papier wou afpakken.
    En toch willen we hem geen spuitje geven. :Y)

edit: onze andere, kleine hond was net als een zot aan het janken. :')

[ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 10:23 ]

Let the Night embrace you

Komt me helemaal niet bekend voor.
    Onze hond is een schat van een hond. Doet niemand kwaad en ik bne helemaal verliefd op zijn ogen ;$

La credenza è una medicina contro il timore