Oke,ik weet niet of dit toppic al bestaat.Maar ik heb ergens gehoord dat bill een 2e naam zouw hebben maar ze die nooit gebruiken,zelfs hun moeder niet,dat het alleen maar zo op hun paspoort staat.weet iemand of dat waar is?Als het waar is zouw onze bill vanaf nu; bill jonathan kaulitz noemen.
-
25 aug 2008 - 22:5825 aug 2008 - 23:00
idk
kheb da nog nooit ghoord da bill een 2de naam heeftGilles (ll)
25 aug 2008 - 23:03Me neither
Waarom staat dat dan niet in de boekjes?
Tom kan Bill daarmee kloten ofzo, maar dat doet hij ook niet ^^
dus idk ..-
25 aug 2008 - 23:03Gustav en Georg wel en Tom noemen ze gewoon wel eens Thomas maar Bill weet ik niet O.O Bill Jonathan Kaulitz. Wel sexy ^^
I do not hook up.
25 aug 2008 - 23:04idk
kheb da nog nooit ghoord da bill een 2de naam heeft
ik had da ook nog nooit gehoord,tot iemand da tege mij zei..en die is nog al bill gefreakt =]25 aug 2008 - 23:08Volgens mij, als ze er nooit over spreken, dat het dan niet zo is
En trouwens, die Simone en Jorg hebben zo'n goede smaak van de namen van jongens!
Dan gaan ze geen Jonathan als naam geven, die 's kei belachelijk!27 aug 2008 - 20:51Volgens mij, als ze er nooit over spreken, dat het dan niet zo is
En trouwens, die Simone en Jorg hebben zo'n goede smaak van de namen van jongens!
Dan gaan ze geen Jonathan als naam geven, die 's kei belachelijk!
Hoe kun je dat weten?-
27 aug 2008 - 20:52HoiHoi,
Natuurlijks preken ze er nooit over.. Omdat ze zich kapot schamen en de wereld hoeft niet alles van ze te weten? [wat ze toch al doen:X] Dus Jonathan en Thomas houden gewoon wijselijk hun mond
x. Kitty Purry27 aug 2008 - 20:57(......)
Hoe kun je dat weten?
Wat bedoel je?
Hoe dat ik weet dat Simone en Jorg goede smaak hebben? Kijk nu naar de namen van Bill&Tom. Die zijn toch prachtig27 aug 2008 - 21:04Bill trumper kaulitz
Tom trumper kaulitz
Gustav schafer klaus wolfgang
Georg Listing Moritz Hagen
en ja dit klopt!
ik heb een tokio hotel Encyclopedie
27 aug 2008 - 21:11ik weet het niet o_O
maar ik heb nog nooit gehoord dat Bill een 2de naam zou hebben .. Bill Jonathan Kaulitz o_O klinkt raar ..28 aug 2008 - 13:51Volgens mij, als ze er nooit over spreken, dat het dan niet zo is
Dan gaan ze geen Jonathan als naam geven, die 's kei belachelijk!
Ik
vind
Bill
zo'n
lelijke
afgrijselijke
k*t
naam28 aug 2008 - 13:52HoiHoi,
Natuurlijks preken ze er nooit over.. Omdat ze zich kapot schamen en de wereld hoeft niet alles van ze te weten? [wat ze toch al doen:X] Dus Jonathan en Thomas houden gewoon wijselijk hun mond
x. Kitty Purry
HAHAHAHA.
Eigenlijk
wilde
Bill
en
Tom
niet
bekend worden.
vanwege
hun
namen.
Dus
hebben
ze
ze
veranderd.
X: ofzoiets?28 aug 2008 - 15:47Bill Jonathan Kaulitz
hahaha ik vind wel schattig klinken!! whaaaayy28 aug 2008 - 15:54In een interview heeft ie nogtans eens gezegd dat hij en tom slecht 1 naam hebben. at ze gwn Bill en Tom Kaulitz noemen
...28 aug 2008 - 16:02nogmaals
Bill trumper kaulitz
Tom trumper kaulitz
Gustav schafer klaus wolfgang
Georg Listing Moritz Hagen
en ja dit klopt!
ik heb een tokio hotel Encyclopedie
greetz eva