• Ik moest nog kerstkaarten posten dus ik fiets naar de brievenbus en sta daar te kijken in welke hij moest. Uiteindelijk van al mijn kerstkaarten af hoor ik opeens een stem achter me zeggen: 'ingewikkeld he!'
    Ik schrok me dood. ik kende die man niet en hij zag er ook heel eng uit en ik hoorde hem niet aan komen.

    wie ook al zoiets meegemaakt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik schrik altijd als er mensen achter me staan :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm.. zo vaak, ik weet nooit in welk gleufje (oke lol, zo bedoel ik het niet) die kaarten moeten, maar ik word nooit zomaar aangesproken. Volgens mij zegt mijn kop dat ze niet tegen me moeten praten, lol.

    Ik schrik zelfs als me leraar achter me staan [wat die gasten altijd doen]

    maar zulke dingen maak ik ook wel eens mee dat vreemde mensjes opeens praten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik schrik veel te snel.


    -

    Ik merk het meestal wel wanneer iemand naar me kijkt -als ze achter me staan of zo- Maar dat lijkt me inderdaad wel even schrikken als er plots iemand achter je staat en die persoon je ook plots aanspreekt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    1988 schreef:
    Hmm.. zo vaak, ik weet nooit in welk gleufje (oke lol, zo bedoel ik het niet) die kaarten moeten, maar ik word nooit zomaar aangesproken. Volgens mij zegt mijn kop dat ze niet tegen me moeten praten, lol.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soms als ik aan het vakkenvullen ben in het laagste schap, en ik uit het niets opeens 2 van die voeten naast me voel staan en het een of andere eng uitziende gast is die iets komt vragen .___.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    BadHero schreef:
    Ik schrik altijd als er mensen achter me staan :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.