• De cola stond in de woonkamer & omdat ik dorst had, ben ik er om gegaan. Daar was mijn vader iets aan het zoeken, dus ik liet hem begaan en nam mijn cola. Hij zei iets en ik dacht dat hij iets aan mijn moeder vroeg, dus ik luisterde niet tot ik mijn naam had horen vallen. Ik keek hem verbaasd aan en probeerde te herinneren wat hij zei. Toen ik het wist ("Heb je een balpen voor me, Veranika?" ) en wilde antwoorden, begon mijn moeder op me te schreeuwen dat ik een dom kind was dat ik het niet begreep. En de laatste dagen ben ik heel emotioneel en ben ik in tranen uitgebarsten. Toen begon ze nog harder te schreeuwen en heeft ze me naar mijn kamer gestuurd. Soms begrijp ik echt niet dat je om zoiets boos kunt worden.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 15:53 ]


    Olive

    Dat is inderdaad best idioot. Doet ze altijd zo, of is het een periode? Misschien is ze wel in de overgang.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Dat is inderdaad best idioot. Doet ze altijd zo, of is het een periode? Misschien is ze wel in de overgang.


    Gebeurt soms, maar meestal is het mijn vader. Maar ik neem het haar niet echt kwalijk, we vertrekken binnenkort op vakantie en ze staat onder stress.


    Olive

    Je pa is dan ook in de overgang =D...

    Nja,, sommige mensen hebben zulke periodes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you