Iedereen zit wel allemaal te zeiken dat het veel te warm word enzo, blablabla. Kijk even naar buiten. Wat nou broeikaseffect
-
19 dec 2010 - 10:3819 dec 2010 - 10:40
dat dacht ik ook maar een vriendin van me zei dat dat bij het broeikaseffect hoort
warme zomers koude winters. allemaal extreem"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
19 dec 2010 - 10:41BanZai schreef:
dat dacht ik ook maar een vriendin van me zei dat dat bij het broeikaseffect hoort
warme zomers koude winters. allemaal extreem
Yep,dat is zoI know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
19 dec 2010 - 10:42BanZai schreef:
Dat klopt ... Dus hoe kouder de winters en hoe warmer de zomers = hoe slechter het milieu (Lees : Broeikaseffect)Live life limitless.
19 dec 2010 - 10:43BanZai schreef:
Maar broeikaseffect is toch dat de wereld opwarmt? Of zit ik nou scheef?[ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 10:46 ]
19 dec 2010 - 10:521988 schreef:
(...)
Maar broeikaseffect is toch dat de wereld opwarmt? Of zit ik nou scheef?
Dat is wel waar, maar eigenlijk is het best fout uitgelegd. Zoals het hierboven staat: alles wordt veel extremer.
De orkanen worden harder, er valt bv. meer regen dan normaal (overstromingen) het is kouder of juist veel warmer.Olive
19 dec 2010 - 10:521988 schreef:
(...)
Maar broeikaseffect is toch dat de wereld opwarmt? Of zit ik nou scheef?
Dat dacht ik ook. xdNever wait for perfection, just make it.
19 dec 2010 - 10:57BanZai schreef:
Zo extreem was deze zomer nou niet echt. Was ook een van de koudste zomers sinds bladiebla
warme zomers koude winters. allemaal extreemToday will be Girl's Day party with you~
19 dec 2010 - 11:01Bij het broeikaseffect hoort veel regen en als het nou net onder de 0 is, tsja dan verandert die regen in sneeuw. :')
*insert philosophical cringe expression here*
19 dec 2010 - 11:03Het broeikaseffect is gelul.
Zoals je weet gaat de wereld door een periode met verscheidene ijstijden (glacialen), de aarde. heeft er nu zo'n 13 gehad en volgens onderzoek werd de wereld in elk interglaciaal (periode tussen ijstijden) aan het einde een stuk warmer - natuurlijk hebben wij dit proces een beetje versneld, maar berekeningen laten zien dat ons interglaciaal even lang duurt (of zelfs langer) als voorafgaanden.
In andere woorden; we gaan een ijstijd tegemoet and there's nothing you can do about it."Stay beautiful. Keep it ugly."
19 dec 2010 - 11:1119 dec 2010 - 11:13Boulevard schreef:
(...)
Dat klopt ... Dus hoe kouder de winters en hoe warmer de zomers = hoe slechter het milieu (Lees : Broeikaseffect)
klopt(nerd)
xxOnly those who listen can hear
19 dec 2010 - 11:38Bij het broeikaseffect horen ook koude winters..
Het is net als bij een woestijn: over dag(in de zomer) wordt het heel warm, 's nachts (in de winter) kan het vriezen tot min vijftien..[ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 11:39 ]
Je moet worden wie je bent.
19 dec 2010 - 11:4019 dec 2010 - 11:40Waarom moest ik op de een of andere manier denken aan 'The Day After Tomorrow?'
Everything is worse without music.
19 dec 2010 - 12:29