• great, voor Nederlands heb ik dus zo'n geweldige opdracht gekregen.
    je moet een sollicitatiebrief maken.
    een probleem, ik weet dus niet welk werk.
    het is niet echt, maar er zijn wel wat voorwaaren:
    - baan voor ongeveer de leeftijd van 15
    - geen krantenbezorger
    - er moet een advententie er voor zijn

    weten jullie misschien iets?
    en misschien weten jullie ook wel een site or something?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:59 ]


    <3

    supermarkt?


    (Be)lieve in (you)rself

    Supermarkt, winkel?
    Zoeken met Google misschien?
    :Y)


    Everything is worse without music.

    Voor geen enkel baantje voor iemand van 15 hoef je een solicitatiebrief te maken, hoezo voorbeeld fail van julli lerares? ='D
    Nouja, een winkel is de enige die af en toe mensen van 15 aannemen ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je moet tenminste voor Spaans je niet aanmelden met je echt e-mailadres bij een of ander uitzendbureau in spanje.

    Courtesan schreef:
    Voor geen enkel baantje voor iemand van 15 hoef je een solicitatiebrief te maken, hoezo voorbeeld fail van julli lerares? ='D
    Nouja, een winkel is de enige die af en toe mensen van 15 aannemen ;x


    ja, ik snap het ook niet.
    maar we hebben een heel papier gekregen wat er allemaal op moet staan.
    het is zo 'officeel' allemaal.
    we moeten het zelfs in een envelop doen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 19:14 ]


    <3

    winkel, supermarkt horica, redder aan het strand (maar dan wel voor in de zomer natuurlijk), baan bij plopsaland (pretpark in belgië), kinderopvang. in belgië nemen je toch aan daarvoor xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    havealaugh schreef:
    winkel, supermarkt horica, redder aan het strand (maar dan wel voor in de zomer natuurlijk), baan bij plopsaland (pretpark in belgië)), kinderopvang. in belgië nemen je ze toch aan daarvoor xD

    ok sorry was een foutje xD

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 19:17 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    @ havealaugh: voor kinderopvang nemen ze geen tieners aan. Mijn tante zit in die branche. Die staan met 2, met af en toe stagemensen van hoge scholen. Die mogen geen tieners aannemen, anders zijn ze hun subsidies kwijt.
    En trouwens, kinderopvang is overdag/tijdens schooluren. Dan zit zij normaal op school. x]

    Maar inderdaad, supermarkten zoeken vaak vakkenvullers/ kassières, in de horeca vind je ook veel terug: afwassen/kelner/ kassabediende.
    In België, vooral de VDAB, liggen de lonen van vakantieschoonmakers vrij hoog. -vind ik-
    Een échte goudmijn zijn frituren. (nerd) Neem van mij aan 12, 25 euro per uur is hoog. x]
    Maar aangezien het toch niet uitmaakt voor een opdracht van Nederlands, mag je mijn gezever achterwege laten. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    @ havealaugh: voor kinderopvang nemen ze geen tieners aan. Mijn tante zit in die branche. Die staan met 2, met af en toe stagemensen van hoge scholen. Die mogen geen tieners aannemen, anders zijn ze hun subsidies kwijt.
    En trouwens, kinderopvang is overdag/tijdens schooluren. Dan zit zij normaal op school. x]

    Maar inderdaad, supermarkten zoeken vaak vakkenvullers/ kassières, in de horeca vind je ook veel terug: afwassen/kelner/ kassabediende.
    In België, vooral de VDAB, liggen de lonen van vakantieschoonmakers vrij hoog. -vind ik-
    Een échte goudmijn zijn frituren. (nerd) Neem van mij aan 12, 25 euro per uur is hoog. x]
    Maar aangezien het toch niet uitmaakt voor een opdracht van Nederlands, mag je mijn gezever achterwege laten. x]


    owja? kan best zijn xD ik dacht wel dat het moest lukken xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.