• Ik heb gisteren de trailer van POTC 4 gezien, en toen kwam ik op een ideetje. :')

    Wanneer Charlotte, Charlie, Delacour dertiende verjaardag is aangebroken, is ook de dag dat de bemanning van 'The black pearl' op land gaat. Ze schieten de steden kapot, ze vermoorden mensen, en het belangrijkste voor ze, ze stelen alle waardevolle bezittingen van mensen. Charlotte is de dochter van een rijke familie, afkomstig van adel. Ze bezitten heel wat waardevolle spullen, waar de piraten naar op zoek zijn.
    De piraten breken in in het huis van de Delacour familie. Ze plunderen het hele huis, zonder dat één van hun ook maar wat kan doen. Moeder Gloria komt in actie. Ze kan het niet aanzien, hoe de piraten alles van ze afpakt, en ze niks kunnen doen. Voor de ogen van Charlotte en haar vader, Mitchell, wordt hun moeder meegenomen. Ze wordt meegenomen door piraten.

    Vijf jaar nadat de prachtige Gloria is ontvoerd door piraten, is Mitchell bijna gestorven van ellende. Hij kon de gouvenour niet meer dienen, en zijn leven zakte langzaam in. Voor Charlotte heeft de tijd niet stil gestaan. Ze is een prachtige vrouw van achttien geworden, maar dat niet alleen. Ze heeft eindelijk de moed bij elkaar gegrepen om op zoek te gaan naar haar moeder. Ze voelt dat ze nog leeft, en ze wil haar graag levend bij zich terug hebben.

    Ze wacht af totdat de Black Pearl bemanning weer terug keert, en die avond slaat ze toe. Ze steelt kleren van de dienstjongen, Kay, en ze tovert zichzelf om tot Charles, de achttien jarige zoon van William Smith, een paardenhouder. Ze zorgt dat ze op de Black Pearl komt, en ze heeft er alle vertrouwen in dat haar moeder nog leeft. Maar ze treft een andere kapitein aan, Hector Barbossa. Hij zegt niets te weten van Gloria, en de plunderingen vijf jaar geleden.

    Waar is Jack Sparrow gebleven?


    Rollen
    Zus Charlotte
    Een stoere meid die ze tegenkomt, op weg naar de Black Pearl, die mee gaat op het schip.
    Nikkipedia
    Een jong meisje als bemanning van Jack Sparrow

    Informatie
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Het is niet van nu, dus geen popsterren
    Karakter:
    Ervaring met piraten:
    Grootste angst:
    Extra:
    Titel?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga vanavond invullen. Dan ben ik home alone!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik wil deze rol: Een jong meisje als bemanning van Jack Sparrow
    ik vul hem binnen 5 min in!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rol: Een stoere meid die ze tegenkomt, op weg naar de Black Pearl, die mee gaat op het schip
    Ik ga het morgen invullen, want dan heb ik meer tijd en rust! Please, wait.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 17:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    GAAF dat ga ik doen.

    Informatie

    Rol: Een stoere meid die ze tegenkomt, op weg naar de Black Pearl, die mee gaat op het schip.
    Naam: Rose-Ann McCoy
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Klik Als je geen getekende wilt, moet je het even zeggen, dan verander ik hem.
    Ze draagt een zwart/bruine jas met een hoge kraag die ze omhoog draagt. haar haar is meestal halflang, ze knipt het zelf. Ze draagt versleten, kniehoge laarzen waar een donkergroene broek ingepropt zit. Haar ooit witte blouse is vuil en gescheurd.
    Karakter: Ze is een wildebras, lijkt nergens bang voor. Voordat ze op een boot stapt, inspecteerd ze hem grondig maar niemand weet waarom. Ze is mysterieus en blijft nooit lang op hetzelfde schip. Het liefst vaart ze van avontuur naar avontuur. Over het algemeen komt ze aardig maar afstandelijk over.
    Ervaring met piraten: Haar familie is vele jaren geleden uit Schotland vertrokken, op een piratenboot. Al plunderend zijn ze in de caribbean beland. Haar moeder overleed bij de bevalling en ze groeide op op de boot van haar vader, die ondertussen is gezonken, met bemanning en al. Zij was de enige overlevende.
    Grootste angst: In een zinkend schip zitten.
    Extra: Ze heeft een licht Schots accent.
    Titel: When pirates meet.
    Nee ik weet niets lol.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 17:28 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: De stoere meid
    Naam: Núria Demilina Bryant
    Leeftijd: Achtien en twee weken
    Uiterlijk: Komt
    Karakter: Komt
    Ervaring met piraten: Núria's familie kwam vijf jaar geleden ook in contact met de piraten van de Black Pearl. Núria leefde met haar ouders en kleine zusje Blair (toen twee en een half) in een oud vervallen huisje want de Bryants waren alles behalve rijk. Toch kwamen de piraten ook bij hen binnendringen want Núria's vader brouwde rum. Het drinken wat niet mag ontbreken op een piratenschip. Núria had haar zusje Blair in een oude -lege- regenton verstopt en was zelf in de hooihoop gekropen om zich voor de gevaarlijke mannen te verstoppen. Núria keek toe hoe de piraten haar vader vastbonden en darna haar moeder verkrachtten voor de neus van haar vader.
    De rest komt. Ik ga boefen (:
    Grootste angst:
    Extra:
    Titel?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Een jong meisje als bemanning van Jack Sparrow
    Naam: Esmeralda
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Filmpje. Esmeralda heeft bruine kroezelkrullen die ze meestal met een bandana naar achteren draagt. Ze heeft bruine ogen en sproeten. Ze draagt altijd een rok en een losse bloes met daaronder laarzen. Ze heeft ook altijd een soort van corset aan. Esmeralda lijkt ouder dan ze is omdat de zee haar huid heeft aangetast.
    Karakter: Esmeralda is een echte piratenmeisje. Toen ze 10 was ging ze samen met haar vader varen en tijdens een storm is haar vader gestorven. Zelf kwam Esmeralda op een onbewoond eiland waar Jack haar heeft gevonden. Esmeralda leefde er toen al 4 jaar en had goed voor zichzelf leren zorgen. Ze kan heel boos worden als je iets verkeerd tegen haar zegt en als je iets vraagt over haar verleden klapt ze dicht. Ze 'woont' nu al 6 jaar op de boot van Jack en wil graag nieuw gezelschap, het liefst een vriendin.
    Ervaring met piraten: Jack heeft haar op een onbewoond eiland gevonden en ze kan goed met hem opschieten. Ze heeft samen met Jack al enkele schepen leeggerooft.
    Grootste angst: Esmeralda heeft een panische angst voor zeestormen. Altijd als er een storm is sluit ze zich op in haar kajuit en houdt ze kussens tegen haar oren en bidt ze dat ze zullen overleven.
    Extra: Van Jack heeft ze gehoord dat haar moeder in een depressie kwam toen ze hoorde dat haar man en dochter waren verdronken. Hierdoor is ze gestorven. Esmeralda draagt de ring van haar vader aan haar duim.
    Titel: Sorry geen idee. Laat je me iets weten als je begint?


    Okee, het heeft iets langer geduurd maar ik hoop dat ik de rol heb (A)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:06 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: zus Charlotte
    Naam: Julia Delacour
    Leeftijd: 9 (nu, toen haar moeder gevangen werd genomen was ze 4)
    Uiterlijk: Ze heeft lange bruine haren en bruine ogen. Ze is redelijk klein voor haar leeftijd en ze is mager ook al eet ze veel.
    Karakter: Ze is een gelukkig meisje en ze lacht veel. Haar grote zus heeft haar veel verteld over haar moeder maar ze herinnert zich haar niet echt. Julia speelt graag met haar poppen en met haar vriendinnetjes. Haar vader is overbezorgd om haar en haar zus omdat hij niet wil dat ze ook meegenomen worden.
    Ervaring met piraten: Ze was erbij op de avond dat de piraten haar moeder meenamen en dit is een van de enigste herinneringen die ze nog heeft aan haar moeder.
    Grootste angst: Dat haar vader of haar zus ook meegenomen wordt door piraten
    Extra: Julia kan heel mooi zingen.
    Titel: heb je al :)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 19:02 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn