• De laatste voor vandaag!

Wanneer Californië bevrijd wordt van Spanje, wordt Zorro (Don Diego de la Vega) gevangengenomen door de gouverneur Don Rafael Montero. Zijn vrouw is vermoord en zijn dochter Elena wordt door Montero opgevoed. Na 20 jaar ontsnapt Don Diego uit de gevangenis en bereidt zich voor op zijn wraak. Hij leidt de wees Alejandro Murietta op om de nieuwe Zorro te worden en om Elena te bevrijden.

Charlotte, Charlie, is een net opgevoede jongedame. Haar ouders horen tot de bovenklasse van de bevolking, beter bekend als adel. Ze wonen in een grote villa, met velen bewakers om hun huis heen. Charlie waagt het eens om uit het grote huis te komen, op zoek naar haar vrijheid. Ze ziet een jonge jongen, van zeker haar leeftijd, die wordt meegenomen op een wrede manier, terwijl niemand iets doet. Charlie vindt dit niet rechtvaardig en ze besluit haar jurk in te ruilen voor een wat simpele outfit. Ze wil de jongen helpen.
    In haar eenzame tocht komt ze een oude man, met een jongere man tegen. Ze zeggen dat ze de jongen kennen. Ze lijken zowel meteen haar te helpen met het zoeken van de jongen, en Charlie ziet niet de deal die erachterzit.
    Ze wordt getraind, ze leert omgaan met zwaarden, en ze doet zich voor andere voor als een jongen. Charles.

Ik had Zorro laatst gezien, en die film is zo leuk :9~

Doen of niet doen?
    Titel?
    Rollen?
    Origineel?

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik vind hem origineel (: Dus gewoon doen -en me laten weten want ik hou van jouw schrijfstijl-l

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California