• Ja, ik wil me graag op Myspace registreren. Maar ik zit in de problemen omdat het gewoon niet lukt. Je weet wel, die code om te zeggen dat je geen bot bent. Maar ohmygod, het lukt me niet. Ik geef de juiste opgave. Het zegt niet hoofdlettergevoelig, en spaties tussen cijfers en letters tellen niet mee, en dat doe ik ook. Kunnen jullie me helpen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Neej ben niet zo goed daarin


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Myspace is tegenwoordig niet meer zo leuk :x en sinds het vernieuwd is al helemaal niet meer. Uhm weet je zeker dat je het verschil ziet tussen de 'nul' en de 'o' vaak lijken ze veel op elkaar maar zijn ze toch anders, of de hoofdletter 'I' en de 'l'


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    Myspace is tegenwoordig niet meer zo leuk :x en sinds het vernieuwd is al helemaal niet meer. Uhm weet je zeker dat je het verschil ziet tussen de 'nul' en de 'o' vaak lijken ze veel op elkaar maar zijn ze toch anders, of de hoofdletter 'I' en de 'l'


    Ik doe het in hoofdletters, en als het bijvoorbeeld 4M is doe ik het aan elkaar en als het MN is doe ik M N.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mm.. vreemd. Dan kan ik je verder niet helpen denk ik sorry.


    Wie du mir, so ich dir.