Soms denk ik dat ik echt een probleemkind ben. Ik heb al negen maanden een vriend en het gaat gewoon goed, maar in het begin vertelde ik niet alles. Het probleem is dat ik geen moeite heb met mensen vertrouwen, alleen wel met vertellen. Ik schaamde me voor mijn onzekerheid.
Sinds een tijd deel ik alles met hem en een paar weken terug is het thuis zo erg uit de hand gelopen dat ik bij een psycholoog loopt. Het scheen dus dat ik hooggevoelig was.
Eigenlijk had ik verwacht dat praten hielp, maar sinds ik mijn hart lucht gaat het steeds vaker fout. Vannacht bijvoorbeeld, er was iets ergs gebeurd en ik had mijn vriend gebeld. Dor een verkeerde communicatie liep het verkeerd: om drie uur s nachts kwam hij naar mij terwijl ik op mijn krukken naar hem toe wou. Uiteindelijk hebben we elkaar gevonden en gingen we naar mijn huis.
Hij was kwaad, had hij ook reden toe. Hij bleef wel slapen, omdat ik zo over de zeik was. We gingen praten en het liep fout, we vielen stil. Toen zei hij dat hij ging, dat was om half vijf. Ik flipte en begon keihard te janken, hij bleef en een half uur later vroeg ik waarom hij zei dat hij weg wilde gaan. Het bleek dat hij niet wilde gaan, maar dat hij me duidelijk wil maken dat ik niet zo maar alles kan flikken. Dit is mijn zoveelste kans en ik verpest het weer. Uiteindelijk viel ik tegen achten in slaap, tot één uur. Daarna ging mijn vriend weg.
Het is nu wel goed gepraat, maar ik voel me gewoon klote en kut. De hele dag lig ik al in bed en ik ben gewoon misselijk van verdriet.. De tranen stromen al de hele dag uit mijn ogen en ik kan gewoon niet meer stoppen.
Af en toe weet ik gewoon dat mijn vriend beter af is zonder mij, ik maak hem ongelukkig. Maar leven zonder hem kan ik niet, hij heeft alles goed gemaakt wat een ander kapot heeft gemaakt in mij. Als hij weggaat, is alles weer gebroken. Ik hou te veel van hem om hem te zeggen dat ik hem niet meer wil zien en als ik zeg dat ik hem ongelukkig maak, wordt hij boos en zegt hij dat dat niet zo is. Het is zo moeilijk te geloven dat ik voor hem zoveel waard ben..
Ik ben gemeen xoxo