• Ik heb een keer een verhaal van harry potter gelezen, dat ging over een meisje en die was dan weer het nichtje van voldemort. Hij probeerde een kind van haar te krijgen maar het lukte niet en doen moest draco daar maar voor zorgen. dat is het eerste verhaal dat ik zoek, dan is er nog een verhaal dat ik weer wil lezen. een meisje haar ouders waren bevriend met sirius zwarts en als haar ouders, volgensmij, dood gaan gaat ze naar het huis van sirius. daar ontmoet ze fred wemel en word verlieft op hem. als ze de winkel open komt ze ook bij hen in wonen en blijft ze bij fred. ik weet alleen nog dat er in het laatste hoofdstuk voor kwam dat ze getrouwd was met george, dat ze zwanger was en dat ze keek naar het kleine zoontje genaamd fred die door de tuin rende. please als iemand deze verhalen ken zeg het me want ik vind ze echt briljant en wil ze nog een keer lezen

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Ik ken ze niet.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse