• Ja, nabij Antwerpen en daarin. Voor mijn vader, hij heeft mentale problemen en ik en mijn moeder wil ze oplossen. Mijn Google werkt niet goed, dus kan ik het niet echt opzoeken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je huisarts heeft vast wel info voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klik
    Here you go :D Een lijst met psychiaters vanuit Antwerpen en rondom.
    Veel succes en sterkte! (flower)
    edit; ik zie net dat je ze zelf moet zoeken, maar gewoon psychiater bij 'wat' invullen en antwerpen bij 'waar', maar da's niet zo moeilijk te raden ;D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 15:35 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    Klik
    Here you go :D Een lijst met psychiaters vanuit Antwerpen en rondom.
    Veel succes en sterkte! (flower)
    edit; ik zie net dat je ze zelf moet zoeken, maar gewoon psychiater bij 'wat' invullen en antwerpen bij 'waar', maar da's niet zo moeilijk te raden ;D



    Duizendmaal dank.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ga naar de huisarts, je moet over het algemeen eerst naar de huisarts voordat je door gewezen kan worden naar een psychiater én je vader moet toestemmen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Als je naar de huisarts gaat en het allemaal uitlegt krijg je een verwijzing naar een tussenpersoon die je verder kan helpen met hoe en wat, maar wel met je vaders toestemming.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Cassiopeia schreef:
    (...)


    Duizendmaal dank.

    No problem ^^


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Poseidon schreef:
    Ga naar de huisarts, je moet over het algemeen eerst naar de huisarts voordat je door gewezen kan worden naar een psychiater én je vader moet toestemmen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan