• Ja vandaag zat ik in de bus naar huis toe en ik viel bijna in slaap. Maar ik wou niet in slaap vallen dus ik steeds mijn oge open houden en uiteindelijk ben ik toch in slaapgevallen :S.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik viel op school bijna in slaap:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wauw in de bus! Dat dat je lukt! (nerd)

    Mijn bus was vol en reed door (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Maar,,je bent dan toch goed uitgestapt? (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In bussen/auto's word ik sowieso altijd héél slaperig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BadHero schreef:
    Maar,,je bent dan toch goed uitgestapt? (nerd)


    ja ik moest pas de laatste halte er uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat had ik ook haha, toen miste ik mijn halte en kwam uiteindelijk ergens in the middle of nowhere uit, haha.

    ik stapte eens 2 halte's te ver uit. toen heb ik 20 min lopen rennen op hakken(krul) 4 dagen last gehad van mijn benenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Whahaha xD Dat kan.

    Vandaag las ik ook dat er iemand op school in slaap was gevallen. Gaat goed hier met Quizlet xD Allemaal slaapkoppen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RoseDestiny schreef:
    ik stapte eens 2 halte's te ver uit. toen heb ik 20 min lopen rennen op hakken(krul) 4 dagen last gehad van mijn benenxD

    hahaha lol zusiexD


    Shoganai i ne~

    ghehe, ik val soms ook in slaap op de meest ongepaste momenten xD
    dat doet me denken; vandaag hadden we studie samen met een klas van het 6de middelbaar. er lag daar gewoon een te slapen op zijn bank. egt super grappig!!! xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Begin van het jaar sliep ik heel veel in de bus, ik zit smorgens vaak in een tourinbus dus daar zit iedereen en als alle stoelen vol zijn rijd hij door! Heeerlijk!:D ben blij dat ik van school gewisselt ben. (Voor mijn MBO vorig jaar hoefde ik maar 15 minuten in de bus dus dan kan je niet slapenxD)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Haha dat heb ik ook heel vaak echt irritant(6)
    Maar meestal val ik niet helemaal in slaap


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mazzel xD
    Als ik in slaap val dan stap ik altijd bij de verkeerde halte uit xD


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ghehe.
    Dat is stom.


    Food.

    ik viel vandaag steeds weg bij fransxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor