OOh, fallen is echt supermoooi. Ik zou daar mijn aandacht nu helemaal op richten (:Oh wacht, ik ben in de war met een ander. haha. Hush Hush is echt een mooi boek.
Fallen is zó saai. Ik heb hem met Nederlands gekeken en na een half uur viel ik al bijna in slaap, niet overdreven. Maar ik lees nooit dingen te gelijk want ik heb al moeite met één boek. (':
Poseidon schreef: Fallen is zó saai. Ik heb hem met Nederlands gekeken en na een half uur viel ik al bijna in slaap, niet overdreven. Maar ik lees nooit dingen te gelijk want ik heb al moeite met één boek. (':
Ik lees wel eens dingen tegelijk, maar niet echt op hetzelfde moment. Want het klinkt nu alsof je eerst één regel uit Fallen leest, en dan één uit Dat heb ik weer, en dat doe ik in ieder geval nooit. (:
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Square schreef:
Ik lees wel eens dingen tegelijk, maar niet echt op hetzelfde moment. Want het klinkt nu alsof je eerst één regel uit Fallen leest, en dan één uit Dat heb ik weer, en dat doe ik in ieder geval nooit. (:
Ahahah ongeveer per bladzijde
vallen is een mooi boek, alleen Dat heb ik weer meer realistischer
Pulcher schreef:
Dat heb ik weer... Is dat zo'n boek waarin er allerlei problemen in staan van pubers die veranderen? Zoja, dan vind ik het een saai boek
hum ja zoiets, ik vind het alleen een leuk boek vanwege de testjes
Laptop en ik probeer af en toe te communiceren met mijn moeder en haar vriend, maar die hebben een 'maak Elisa belachelijk uurtje' dus daar schiet ik ook niet veel mee op
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.