• ik zit 2 boeken te gelijk te lezen [Fallen & dat heb ik weer 3] en ben bezig met mijn bio en zit op Q. 8D

    doen jullie dat ook [á]


    They fell in love, didn't they?

    OOh, fallen is echt supermoooi. Ik zou daar mijn aandacht nu helemaal op richten (:Oh wacht, ik ben in de war met een ander. haha. Hush Hush is echt een mooi boek.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 19:30 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    huiswerk. muziek, Q en chatten:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Washington schreef:
    OOh, fallen is echt supermoooi. Ik zou daar mijn aandacht nu helemaal op richten (:

    Ja weet ik [á] kom net van bieb af =3 en wou dat boek al heel lang lezen maar moet ook bio leren/maken -_____-


    They fell in love, didn't they?

    Ik wil fallen ook nog lezen :(
    Ik lees nou betoverd ofzoiets xD


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    RoseDestiny schreef:
    huiswerk. muziek, Q en chatten:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Fallen is zó saai. Ik heb hem met Nederlands gekeken en na een half uur viel ik al bijna in slaap, niet overdreven. Maar ik lees nooit dingen te gelijk want ik heb al moeite met één boek. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Fallen is zó saai. Ik heb hem met Nederlands gekeken en na een half uur viel ik al bijna in slaap, niet overdreven. Maar ik lees nooit dingen te gelijk want ik heb al moeite met één boek. (':

    Ahahah, ik lees al die boeken in één dag uit =D


    They fell in love, didn't they?

    Ik lees wel eens dingen tegelijk, maar niet echt op hetzelfde moment. O.o Want het klinkt nu alsof je eerst één regel uit Fallen leest, en dan één uit Dat heb ik weer, en dat doe ik in ieder geval nooit. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik lees wel eens dingen tegelijk, maar niet echt op hetzelfde moment. O.o Want het klinkt nu alsof je eerst één regel uit Fallen leest, en dan één uit Dat heb ik weer, en dat doe ik in ieder geval nooit. (:

    Ahahah ongeveer per bladzijde (krul)
    vallen is een mooi boek, alleen Dat heb ik weer meer realistischer


    They fell in love, didn't they?

    Dat heb ik weer... Is dat zo'n boek waarin er allerlei problemen in staan van pubers die veranderen? Zoja, dan vind ik het een saai boek :S

    Pulcher schreef:
    Dat heb ik weer... Is dat zo'n boek waarin er allerlei problemen in staan van pubers die veranderen? Zoja, dan vind ik het een saai boek :S

    hum ja zoiets, ik vind het alleen een leuk boek vanwege de testjes =3


    They fell in love, didn't they?

    Laptop en ik probeer af en toe te communiceren met mijn moeder en haar vriend, maar die hebben een 'maak Elisa belachelijk uurtje' dus daar schiet ik ook niet veel mee op :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MyDrugIsYou schreef:
    Ik wil fallen ook nog lezen :(
    Ik lees nou betoverd ofzoiets xD


    Die heb ik gelezen 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Haedes schreef:
    (...)

    Die heb ik gelezen 8D

    Die lees ik nu [á]


    They fell in love, didn't they?

    Laptop, ik kijk televisie en ik praat met papa.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'