• Soms worden er topic's verwijdert alleen weten we niet waarom! Dus zou het niet handig zijn als de MODs in dat Topic of via Privebericht vertelt waarom hij verwijderd is.'

    Ja indeed,maar nu kan dat niet want niks werkt¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Ja vind ik ook, het lijkt me best vervelend...

    Vind ik ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, idd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat anders weet je NIET waarom het topic is verwijdert.'

    jaa, idd. en dan kan je er niet voor zorgen dat het niet nog een x wordt verwijderd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat had ik gister de hele tijd. Alleen om dat ik 2 keer over vertelde wat me dwars zat!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind het zelf een goed idee.'

    Meestal zetten we het onderaan als we het sluiten. Dan verwijnt het topic inderdaad uit de actieve lijst, maar als je naar het desbetreffende subforum gaat staat hij daar nog en kun je nalezen waarom we hem dicht gooide.
    Verwijderen doen we vaak niet in verband met het aantal forum berichten ;)

    bn k wel mee eens

    helemaal eens x)


    A. ikmisje.

    Meestal zetten we het onderaan als we het sluiten. Dan verwijnt het topic inderdaad uit de actieve lijst, maar als je naar het desbetreffende subforum gaat staat hij daar nog en kun je nalezen waarom we hem dicht gooide.
    Verwijderen doen we vaak niet in verband met het aantal forum berichten ;)

    Ik maakte ene keer een topic en die werd inneens gesloten terwijl er geen rede bij stond waarom die gesloten was.'

    mijn topic worden ook al wel eens gesloten,
    soms staat het er onder en soms heb ik geen flauw idee waarom het gesloten word.


    What would Emma do?