• 20 minuten geleden was ik echt overladen met stress dat het gewoon niet meer gezond was. Aanstaande donderdag begin ik met mijn examens en de eerste is Latijn. Dat is dit jaar echt moeilijk en vooral véél! Dit weekend had ik niet erg veel tijd om te leren en het lukte me gewoon niet goed. Dus ik helemaal pissed op mezelf dat ik dit weekend eigenlijk gene klop heb gedaan. En ik maakte me echt ongerust als ik aan alle leerstof denk die me nog te wachten staat.

    Dus ik belde naar één van mijn vriendinnen en luisterde naar haar peptalk. En nu zie ik het weer helemaal zitten! Dus ik ga over tien minuten er weer helemaal invliegen!

    Wie houdt er nog meer van die peptalks van je vriend(in)en? :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tsja als ik eens peptalks kreeg waar ik vrolijker van werd dan hield ik er ook van :'D


    -

    Jah
    als je het moeilijk hebt dan kan een vriendin je altijd helpen enzo

    Nee, dat heb ik eigenlijk niet zo. Ik ga eerder naar mijn zus of ouders of zo, die dichtbij zijn.
    Maar mooi dat het heeft gelukt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Neu. Hoef ik niet van hun.
    Ze zeggen toch alleen van 'Ik ken het ook niet hoor!' en dan halen hun een 8 en ik een 4 -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik! Zou niet weten wat ik er zonder moest (vriendinnen en peptalks).


    I am an idiot, I move.

    Als ik nou vrienden had die me dat geven... :/


    You move me ......... Kurt

    Mwah. Ik heb dat niet echt :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, mijn vrienden doen juist het tegenovergestelde. Zorgen dat ik nog meer ga stressen of me nog kutter voel ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn vrienden zijn zeg maar eh, niet dat soort vrienden :') En trouwens, die dingen werken bij mij toch nooit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Meestal ben ik de gene die peptalks géeft. ;x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik! En ook vooral die van mn moeder ;3

    Ik ben meestal degene die een peptalk geeft haha (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik kan nu ook wel peptalk gebruiken, als het zou helpen.. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.