• Het viel me ook al op dat er geen RPG topic is. Het kan zijn dat die ergens verborgen is ofz...
    Maar ik zou het erg leuk vinden als er zoiets was!
    :)

    Bedoel je met RPG Role playing game of wtf?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is toch al (veeeeeeel) vaker voorgesteld?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hier doen we vrij weinig/ niet aan rpg, rs en orpg, daarom is daar geen topic van..

    misschien is het ook handiger om al je suggesties gewoon in een topic voor te stellen in plaats van '20' verschillende ;)

    @Stamppot: ja.
    @OHMYGEORG: Oh, oke. Wist ik niet :$
    @SandiClaws: Aha. Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om te doen. En sorry van die vele topics dan :$

    Ik heb er vandaag 2 geopend bij forum spelletjes (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij zou je dat gewoon kunnen openen bij de spelletjes, en ik denk dat er te weinig aan RPG wordt gedaan op Q om daar een apart forum voor te openen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1 woord: nee

    :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Square schreef:
    Volgens mij zou je dat gewoon kunnen openen bij de spelletjes, en ik denk dat er te weinig aan RPG wordt gedaan op Q om daar een apart forum voor te openen. (:


    Ik denk eigenlijk dat het vanzelf wel populairder wordt als er bepaald subforum voor komt :p Aangezien best veel mensen samen story schrijven en dit kan je er wel mee vergelijken ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.