• Jha mensen, dit is mijn zoveelste topic..
    Maar ik zit met een probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden.
    2 van mijn beste vriendinnen hebben zware ruzie...
    Daarstraks kreeg ik een berichtje van C. ze zei dat X. haar mond moest houden, omdat ze anders X. haar make-up van het gezicht ging slaan.
    Dus ik belde naar X. om te vragen wat er was gebeurt, en ze viel totaal uit de lucht.
    Ze had werkelijk geen idee wat C. bedoelde.
    Nu ik heb in het verleden al wat problemen gehad met C. waardoor ik haar niet voor de volle 100% vertrouw...Maar langst de andere kant weet ik dat X. niets van C. moet hebben.
    Dus ik weet niet wie ik moet geloven...en als ik partij kies, gaat er zeker een van de twee razend op me zijn...
    En gewoon negeren vind ik dan weer erg.
    Iemand enig idee wat ik kan doen om het op te lossen?
    Want zodra vliegen ze elkaar in de haren en dat wil ik het liefst vermijden.
    Alvast bedankt.
    Reject.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het kan waarschijnlijk aan mijn koppijn en moeheid liggen, maar ik snap het niet helemaal..

    Jalex schreef:
    Het kan waarschijnlijk aan mijn koppijn en moeheid liggen, maar ik snap het niet helemaal..

    Het komt er gewoon op neer dat ik niet weet wat ik moet doen...
    2 van mijn beste vriendinnen hebben zware ruzie en ik weet niet wie of wat ik moet geloven


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gewoon negeren vind je erg... Erg?!
    Als jij je ermee gaat bemoeien is de kans groter dat jij ook ruzie krijgt. Dit is tussen die twee meiden en niet tussen jullie 3en. Als er 2 onbekende mensen ruzie zouden maken, zou jij je er ook niet mee bemoeien. Nu dus ook niet doen. Vraag er niet naar en als ze er over beginnen moet je duidelijk maken dat het hun ruzie is en dat je geen kans gaat kiezen, omdat je ze allebei even aardig vindt.
    Het is niet egoïstisch om je er niet mee te bemoeien en je wordt er ook geen slechtere vriendin door.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je moet niemand geloven en geen partij kiezen.
    Je moet er eens met hen tesamen over praten om het uit te praten.
    Dat is het enige dat je kan doen denk ik..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'