• Ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    same here.


    They fell in love, didn't they?

    Ik.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik ook


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik!


    Even a white rose has a black shadow.

    Geesje ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Duh.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik.
    Lijkt me ook nogal raar als je bewust vóór bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wtf? :'D
    Ligt er maar net aan wat je onder racisme verstaat. Je hebt mensen die bij elk toeval al gaan janken dat iemand een racist is; die kunnen het krijgen. Ik ben gewoon voor eerlijkheid en rechtvaardigheid, mag dat ook?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    Wtf? :'D
    Ligt er maar net aan wat je onder racisme verstaat. Je hebt mensen die bij elk toeval al gaan janken dat iemand een racist is; die kunnen het krijgen. Ik ben gewoon voor eerlijkheid en rechtvaardigheid, mag dat ook?


    Ja hoor. Racisme heeft verschillende aspecten. En ja, misschien denken jullie dat dit bullsh*t is ofzo maar ik wil jullie mening horen. Mag dat ook?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Dat ligt eraan in hoeverre het als racisme gezien wordt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ligt eraan. (':


    Numbers.

    Ik vind dit een raar topic :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben zelf tegen racisme, maar ik geloof wel dat iedereen een beetje racistisch is! Of je nu wil of niet, iedereen heeft wel eens iemand veroordeelt op zijn uiterlijk. Dit zit in de natuur van mensen!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Cassiopeia schreef:
    Ik.


    it's so empty living behind these castle walls