• (…) is model, heeft bakken met vrienden en is ontzettend populair. Haar ouders zijn ontzettend rijk en ze hoeft alleen maar met haar vingers te knippen om te krijgen wat ze wilt. Haar kast hangt vol met designerkleding, voor haar spiegel ligt het vol met de duurste make-up spullen en haar merkschoenen staan in een speciale schoenenkast tegen haar muur. Een typische huppelkut zou je denken, maar er is iets vreemds aan haar. Alles aan haar heeft ze op haar grootste geheim te verbergen, ze is een moordenaar en ze houdt ervan.
    Tranen, bloed en het gegil in haar oren is hetgeen waar ze het meest van houdt..


    In deze story kijk je uit de ogen van (iemand een naam?) en lees je hoe ze mensen vermoord, pijn doet en het belangrijkste: Hoe ze het allemaal verbergt. Maar zo'n groot geheim kan niet een geheim blijven, langzaam krijgen mensen door dat er iets raars aan de hand. En één voor één sterven deze mensen op gruwelijke wijze..

    Zouden jullie 'm lezen? Zouden jullie een titel weten?


    Ik ben gemeen xoxo

    Hij klinkt echt geweldig! Ik zou hem lezen!!
    Titel: They think they know me, fsoo? Ben niet echt goed in titels verzinnen :]
    Laat je iets weten als hij online staat?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pancakez schreef:
    Hij klinkt echt geweldig! Ik zou hem lezen!!
    Titel: They think they know me, fsoo? Ben niet echt goed in titels verzinnen :]
    Laat je iets weten als hij online staat?

    Dank je wel! Ik stuur een berichtje als ik hem er op heb staan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Jah,,ik zou em lezen =)
    Maar ik weet geen titel (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pancakez schreef:
    Hij klinkt echt geweldig! Ik zou hem lezen!!
    Titel: They think they know me, fsoo? Ben niet echt goed in titels verzinnen :]
    Laat je iets weten als hij online staat?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ja, ik zou hem lezen.
    Titel: Me and my two lifes. Lol! SLECHT! Nee sorry, ik weet niks.
    Geef je een berichtje als ie online is? :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou hem lezen. En dat is naajs want ik lees geen stories met onbekende mensen zodus :]
    als titel kwam alleen "Bloody Mask" in me op. Omdat ze een moordenaar is (bloody) en dat weet te verstoppen (mask). Sorry. Ik ben echt slecht in titels.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Jij stuurt mij ook wel een berichtje als hij online staat, hè? -aa- hij klinkt echt amazing. En ik vind 'Bloody mask' (XAVI) wel een leuke!


    It's time to be happy again.

    I dont kniow a good name. 'This is War'? mabey

    Frappucino schreef:
    Jij stuurt mij ook wel een berichtje als hij online staat, hè? -aa- hij klinkt echt amazing. En ik vind 'Bloody mask' (XAVI) wel een leuke!


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik kreeg ineens een titel in mijn hoofd: Let´s face it. I´m a killer.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ah awesome die wil ik lezen!

    en een naam

    uhm Corri?


    #WWED - What Would Emma Do?