• Ik schrijf aan een verhaal: Pathetic. Ik heb iets zwaar onlogisch gedaan, maar het was puur omdat ik het zelf wilde. Ik schrijf namelijk het verhaal in het nederlands, maar de zinnen die mensen zeggen in het engels. Het is een Harry Potter verhaal.
    Ik las net een verhaal - ik zeg niet welke - die erg op de mijne leek. Ook de gesprekken in het engels, en opzich kon ik er wat uit de verhaal lijn uit herkennen. Het was natuurlijk niet helemaal hetzelfde.
    Maar ook de naam Santana werd er gebruikt, en volgens mij ben ik een van de weinigen die Santana als naam gebruikt?

    Oké, ik ben bang dat ik nu dus iemand vals ga beschuldigen, maar het lijkt er gewoon op, volgens mijn gevoel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    same here


    They fell in love, didn't they?

    Je kan het altijd aan een mod melden voor de zekerheid?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Okee en nu? (krul)


    -

    Rosyln schreef:
    Je kan het altijd aan een mod melden voor de zekerheid?

    Genius schreef:
    Okee en nu? (krul)


    Well, ik wilde even om hulp vragen. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tell me honey!
    Ik had dat ook met Nerds.. Blabla bla. Op een andere site en toen ben ik boos geworden maar nu is hij er wel af.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rosyln schreef:
    Je kan het altijd aan een mod melden voor de zekerheid?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik dus ook. Alleen dan niet met stories, maar met mijn Ja en Nee quiz :| Veel mensen nemen vragen van mij over, precies letterlijk :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    edit: Ik heb even gekeken, en ze heeft ook alle delen van het verhaal gelezen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat hadden Samira en Rose ook in hun voetbalverhaal, dus het was er al langer. Santana doet me aan Saatana denken wat Satan in het Fins is 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    3D schreef:
    edit: Ik heb even gekeken, en ze heeft ook alle delen van het verhaal gelezen.
    Ik denk dat ze het dan wel van jou heeft gejoep. Vraag haar na, als ze niet toegeeft ff bij een MOD?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 17:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Dat hadden Samira en Rose ook in hun voetbalverhaal, dus het was er al langer. Santana doet me aan Saatana denken wat Satan in het Fins is 8D


    Die achtergrond informatie doet 't 'm. -wbw-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoon melden. Na-apers is hier geen plek voor. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    heb ik laatst ook gehad, de verhaallijn leek zo op die van een mede schrijver en van mij, niet normaal

    gewoon melden

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 17:05 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Goh, dit komt de laatste tijd wel erg veel voor hier.


    A decision I will regret, until my dying breath.