• De mensen van (het) HiJackThis Forum.
    En waarom?
    Nou:
    Als je problemen met je PC hebt, zoals traagheid of een virus kun je daar een account op maken en nadat je het ''Schoonmaakplan'' van hun hebt gevolgd kun je bij DDS/HiJackThis Logfiles een topic posten om hulp.
    Je snapt me niet goed hè? Ik zal het uitleggen:
    Stap 1. Download Ccleaner, MBAM en HiJackThis en zorg dat je bij alle programma's op updates checkt.
    Stap 2. Ga naar Ccleaner, druk op Cleaner, dan op analyseren en als ie klaar is op schoonmaken. Je hoeft geen herstelpunt aan te maken. Druk nu op Register en als ie klaar is op Herstel geselecteerde problemen, je hoeft geen herstelpunt te maken, tenzij je dat nodig vindt.
    Stap 3. Ga naar MBAM en druk op Snelle Scan, als ie klaar is druk je op resultaten en wanneer er Spy/Mal/Ad-ware gevonden wordt zal dat worden verwijderd. Het zal een logje opslaan die je kan vinden onder de tab ''logbestanden''.
    Stap 4. Ga naar HiJackThis en druk op scan, druk daarna op save a logfile. Doe verder niks!
    Stap 5. Ga naar het HiJackThis forum en maak een account aan.
    Stap 6. Log in op het HiJackThis forum.
    Stap 7. Klik op DDS/HiJackThis logfiles
    Stap 8. Post een nieuw topic met in de titel een omschrijving van het probleem, bijvoorbeeld ''Traag internet'' of ''Computer loopt vaak vast'' of, nja, je begrijpt me.
    Kopieer en plak in de post je MBAM en HiJackThis logfiles.
    Stap 9. Wacht totdat er gereageerd wordt door 1 van de helpers die je gaat helpen om van het probleem af te komen, doe precies wat ze zeggen en in de volgorde hoe ze het zeggen. Als antwoord aan hen (in je topic) zet altijd eerst neer hoe het gaat. (Bijvoorbeeld of je PC al wat sneller is of dat het probleem misschien wel helemaal weg is al)

    En je zult zien, ze helpen je echt goed. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is superchill! Alleen heb ik niet echt problemen met mn kompjoeter :3

    Mijn pc is zo langzaam dat 'ie dat waarschijnlijk niet trekt, hopeloos voor mij dus. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Annissa schreef:
    Dat is superchill! Alleen heb ik niet echt problemen met mn kompjoeter :3


    None but ourselves can free our minds.

    Mah.. heb Ccleaner hier thuis.


    No growth of the heart is ever a waste