• het gaat over een meisje dat sinds haar 12de leukemie heeft. tot haar 15de ofwel haar dood. heeft ze vanalles in haar dagboek geschreven. over hoe ze zich voeld en alles meemaakt . het boek is oud maar super mooi en zeker erg triest. toen ik het op school las moet ik bijna huilen o0

heeft iemandt dit boek ook gelezzen.:Y) of wie zou hem willen lezen?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Die heb ik gelezen geloof ik, nu je het zegt ja. Hij was erg heftig. Pff. Maar 'before i die', ook zoiets, vond ik dan net een slag beter.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Ik niet, maar het lijkt me wel een goed boek :O

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Morgaine schreef:
    Die heb ik gelezen geloof ik, nu je het zegt ja. Hij was erg heftig. Pff. Maar 'before i die', ook zoiets, vond ik dan net een slag beter.

dat boek wilde ik ook lezen maar die hadden niet meer in de mediatheek op school T.T

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik wil hem wel lezen nadat ik dit het gehoord.

Food.