gistermiddag zaten ik en mijn vriendin rustig in de trein opweg na huis. op een gegeven moment pakte ik haar hand vast en zie dat ik van haar hield. toen we bijna thuis waren kwam de condateur en zie dat we onse handen moesten scheiden,omdat andere passagiers hadden geklaagt. we hebben het toen maar gedaan om ruzie te voorkomen. maar toen hoorde ik een paar meisjes zeggen (ze dachten waarschijnelijk dat we het niet konden horen) net goed voor die potten,ik moest bijna kotsen ik kun ze wel slaan.......
-
28 nov 2010 - 8:2928 nov 2010 - 8:57
Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.
"I shut my eyes in order to see.'
28 nov 2010 - 9:06What the fuck! Seriously, sommige mensen zijn ook niks gewent, het is Nederland er lopen zelfs mensen met burka's -ofzo- rond toch? en dan mogen twee mensen die verliefd zijn niet tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden of elkaars hand vast houden, waar gaat het heen !
sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me
28 nov 2010 - 9:14huh? En die koppels die je kan HOREN kussen,daar wordt nooit iets van gezegd?
Dat vind ik maar niksI know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
28 nov 2010 - 9:2228 nov 2010 - 9:24C0RPSE schreef:
Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.Never forget the things that make you smile
28 nov 2010 - 9:38Reticent schreef:
Let's kill them
goed idee28 nov 2010 - 9:49loveprinses schreef:
(...)
goed idee
Ik doe mee :'DThis is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
28 nov 2010 - 9:50High schreef:
(...)
Ik doe mee :'D
Me too *pakt hooivork en fakkel*sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me
28 nov 2010 - 9:51JuneBug schreef:
(...)
Me too *pakt hooivork en fakkel*
hahahaha juilie zijn echt geweldig28 nov 2010 - 10:01Haha, dat is wel lame van die mensen. :'D
Big girls cry when their hearts are breaking
28 nov 2010 - 10:05Thefack? Wat ga je daar over klagen?
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
28 nov 2010 - 10:3328 nov 2010 - 10:55C0RPSE schreef:
Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.
Indeed.28 nov 2010 - 11:00C0RPSE schreef:
Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.
28 nov 2010 - 11:12Lol dat is gewoon dom. Ze zijn waarschijnlijk gewoon facking jaloers dat niemand dat tegen hun zegt.
Your make-up is terrible