• Helleuw :3 Baseball / College jackets zijn de laatste tijd best wel in, en ik vind ze echt awesome! -Wows, zeldzaam, mode + Kenza gaat meestal niet samen-. En ik zou er dus wel een willen komen, en ik kan ze ook wel vinden, maar ik heb geen zin om 200 euro aan zo'n ding uit te geven. Dus weet iemand een winkel/site waar je ze kan krijgen zonder miljonair te zijn? (krul)


    Alis volat propriis.

    Dumpstore? I dunno :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmz D: Anyone? o:


    Alis volat propriis.

    Ik vind die dus ook soo cool!
    Idd, ze zijn kei duur

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 21:10 ]


    <3

    H&M, Sting


    dream, dare, fly!

    @ AvanJogia
    Hmz, bij de H&M heb ik nog niet gekeken, maar bij de Sting waren die krengetjes in de honderd euro? ;ó En zoveel kledinggeld krijg ik niet x'D


    Alis volat propriis.

    Whispers schreef:
    @ AvanJogia
    Hmz, bij de H&M heb ik nog niet gekeken, maar bij de Sting waren die krengetjes in de honderd euro? ;ó En zoveel kledinggeld krijg ik niet x'D


    Ik heb er 1 van de H&M, jongenskant weliswaar maar dat was juist mijn bedoeling dat die te wat te groot was zodat ik er helemaal in kan verstoppen (A)
    Anywayz ik weet niet of ze hem nog in de winkel zelf verkopen, maar ik heb hem op de website besteld voor 34,95 dacht ik.
    En ik was gisteren in de H&M zelf en toen zag ik op de meidenkant ook zulke jacks :)


    dream, dare, fly!