• Iedereen in huis schijnt gek van mij te worden. Gisteren avond, vanochtend en daarnet mocht ik iet zingen van mijn moeder en broertje, omdat mijn broertje huiswerk deed en mijn moeder het irritant vond. Naja, ik zong niet meer, ik had muziek zacht aanstaan, komt mijn vader klagen dat het zachter moest en toen zei ik dat ik niks mocht en toen werd hij boos en dat ik niet zo brutaal mocht zijn! Ik zit in de schoolband, ik moet oefenen en muziek is mijn leven en iedereen in huis lijkt daarin tegen me te zijn! :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dan ga je boven oefenen waar niemand er last van heeft :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vet gemeen!!! Ik zou gewoon doorgaan(A)


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    Vet gemeen!!! Ik zou gewoon doorgaan(A)


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Tsss, stom! Ik wou zeggen ga buiten zitten maar het is koud! OF doe het andersom, zet hun buiten (A)

    Gewoon doorgaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Romances schreef:
    Dan ga je boven oefenen waar niemand er last van heeft :')


    Ik zit al op mijn kamer, maar dat is kennelijk niet goed genoeg :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mine schreef:
    Gewoon doorgaan


    None but ourselves can free our minds.

    Zet je koptelefoon op of doe je oordopjes in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je weet in ieder geval een leuk cadeautje voor Sinterklaas! Oordoppen.

    En ik zit ook op gitaarles, en ookal klinkt het scheisse, m'n moeder vind het wel leuk om naar te luisteren.


    it's so empty living behind these castle walls

    mine schreef:
    Gewoon doorgaan


    All this dampness is damp.

    lekker negeren doe ik ook altijd.


    Not all those who wander are lost

    Deur dicht van je kamer, of misschien koptelefoon opzetten? En als je wilt zingen moet je gaan douchen, onder de douche heb je een goed excuus. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Romances schreef:
    Dan ga je boven oefenen waar niemand er last van heeft :')


    Hope goes lost but never dies.

    Nóg harder gaan zingen, hehe.

    Ik heb hetzelfde probleem en ik doe het ook altijd. Kost me een paar giftige blikken, maar das ook alles, hehe. En anders... tja.

    Smeken om een nieuwe kamer die geluidsdicht is.


    Life is like the darkest night, but there's no way to end it.

    Angelhertje schreef:
    Nóg harder gaan zingen, hehe.

    Ik heb hetzelfde probleem en ik doe het ook altijd. Kost me een paar giftige blikken, maar das ook alles, hehe. En anders... tja.

    Smeken om een nieuwe kamer die geluidsdicht is.


    That'll cost, bigtime.


    Ik denk indd. met een koptelefoon werken.
    Mijn vriend dempt zijn drumstel door er kussens in te proppen, omdat zijn moeder zich anders ergert ... maar gitaar/bass vind ze minder erg dus daar weet ik ook zo gauw niks voor behalve wat al opgenoemd is. :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell