• Ik en een vriendin zijn begin September jarig geweest. En we wouden dan voor een paar meiden een feestje geven. Ja beetje laat. xD Maargoed, wij willen dus Make it count huren. En nu ben ik zo aan het hopen dat het mag van mijn ouders. Want het mag van haar ouders maar mijn moeder wou het bespreken met mijn vader. En nu word ik gillend gek want ik wil weten of het mag. en als het mag ga ik zo hard gillen!

    Wens me goodluck!


    Ivar Oosterloo.

    Ik zal voor je duimen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Make it count is leuk!
    En ik hoop voor je dat het mag! (:

    goodluck!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Niet te vroeg juichen, hun moeten ook maar kunnen.. een vriendin en ik wilden dat een paar maandjes geleden ook doen met onze favo band. Aan het geld lag het niet, en zij zelf wilden ook graag komen, maar.. ze mochten/konden niet van hun manager.


    ars moriendi

    Als ik het geld had, zou ik All time low huren -zucht-

    Ik hoop dat het mag/kan.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:47 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik hoop dat het mag/kan.


    Dat is een Band:D


    Ivar Oosterloo.

    Ik duim voor je :Y)


    effort never betrays you

    Good luck! Laat je het wel even weten? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Outside schreef:
    Niet te vroeg juichen, hun moeten ook maar kunnen.. een vriendin en ik wilden dat een paar maandjes geleden ook doen met onze favo band. Aan het geld lag het niet, en zij zelf wilden ook graag komen, maar.. ze mochten/konden niet van hun manager.

    Ja dat weet ik. Maar ik heb veel contact met Steve(Vocal) en Sun(Gitarist, Background vocal) En We hebben zelf ook geen datum. Maar het kan bij hun vaak ook wel. Ik heb een ander meisje gezien en daar waren ze ook geweest. En anders kiezen we een andere datum(:


    Ivar Oosterloo.

    Speaker schreef:
    Good luck! Laat je het wel even weten? 8D


    Ja is goed hoor(:


    Ivar Oosterloo.

    Exercitus schreef:
    Ik hoop dat het mag/kan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    RubenHeld schreef:
    (...)
    Ja dat weet ik. Maar ik heb veel contact met Steve(Vocal) en Sun(Gitarist, Background vocal) En We hebben zelf ook geen datum. Maar het kan bij hun vaak ook wel. Ik heb een ander meisje gezien en daar waren ze ook geweest. En anders kiezen we een andere datum(:

    Ohh oké ;) haha, zei ik alleen om een teleurstelling te voorkomen ;) Ik heb hetzelfde met de jongens van de band waar ik het over heb. (Monks Avenue) Ze wilden graag komen, maar werden dus tegengehouden door hun manager =/ dat was echt niet grappig.. -,-
    Ik hoop voor je dat het lukt =3 Wat is het eigenlijk voor een band? Waar moet ik ze van kennen? :)


    ars moriendi

    Square schreef:
    Ik zal voor je duimen. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Veel geluk :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.