• James Potter, Sirius Black en Remus Lupin vervelen zich op een dagje, waarop iedereen naar Zweinsveld mag maar hun op school moeten blijven, omdat ze strafwerk moeten schrijven. Honderd keer de zin: ''Ik mag niet praten, irritante geluiden maken of enig geluid produceren, tijdens de Verweer tegen de zwarte kunsten lessen.''
    De jongens doen het allen braaf en gaan hun kamer in, om uit te rusten voordat de andere leerlingen terug komen.
    De drie vrienden verzinnen een spel, een spel dat alleen voor hun gemaakt is en tegen niemand mag worden verteld. Ze maken ieder een vijftal opdrachten, die ze schrijven op een stuk oud perkament en die gooien ze in een ketel. De ketel bevat husselend middel die ze stukken perkament alleen zichtbaar maakt voor de drie jongens.
    De opdrachten zijn allemaal erg tegen de meisjes van Zweinstein, die ze treiteren vervelen en kleineren.
    Enkele meisjes komen achter het spel van de jongens en één van hen weet de opdrachten te kunnen lezen. Ze zijn woedend vanwege de opdrachten omdat ze niet 'vrouwvriendelijk' zijn. De meisjes spreken een vloek over de jongens uit, die ze veranderd in meisjes, ze willen de jongens laten zien hoe het is om een meisje te zijn, een heks.
    De jongens zijn door het dolle heen, ze worden gepest op school en ze hebben moeite met het wezen van een heks.
    Ze komen drie prachtige meisjes tegen. Drie uitwisselingsstudenten van de Italiaanse toverschool voor tovernaars en heksen. De meisjes weten niks van hun echte bestaan, dat ze jongens zijn en raken bevriend met hen.
    Ze zijn ieder verschillend Qua uiterlijk en innerlijk, maar ze lijken de drie 'meisjes' wel te mogen. De nemen steeds vaker contact op met elkaar nu de meisjes ook naar Zweinstein gaan, voor de les in Engeland.


    Rollen?
    Italiaansmeisje, de intelligente, nerd en zeer bijdehandte
    BARCA
    Italiaansmeisje, de wat arrogante, gemene en populaire
    RvPersie
    Italiaansmeisje, de nonchalante, wat minder slimme en stoere.
    Bro (nerd)
    Italiaansmeisje, De verlegen, lieve, de machtigste.
    Stroopwafel


    Informatie?
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afdeling *:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Toverstok:
    Huisdier:
    Hobby's:
    Extra?

    *: In welke afdelingen het meisje ingedeeld zou worden, als ze op Hogwarts zou zitten.


    Dit verhaal wordt pas over een tijdje gemaakt,
    omdat ik het nu liever even rustig wil houden.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 16:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Italiaansmeisje, de wat arrogante, gemene en populaire
    Voornaam: Aphrodite
    Achternaam: Waills
    Leeftijd: 16
    Afdeling *: Zwadderich
    Karakter: Ze geeft veel voor haar uiterlijk en staat dagelijks voor de spiegel. Ze is arrogant en egoistisch, en houd er wel van om iemand te kwetsen. Ook komt ze voor zichzelf op en is zeker niet bang voor iemand.
    Uiterlijk: Aphrodite Heeft een getinte huidskleur, en lange bruin/zwarte haren.
    Toverstok: eiken hout met eenhoorn bloed.
    Huisdier: Hippogrief.
    Hobby's: Paardrijden, feesten, jongens.
    Extra?; Ze komt uit een rijke familie. houdt van feesten. en luisterd eerder niet, dan wel.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 18:33 ]

    Rol: Italiaans meisje, dat mag jij nu eens kiezen se (:
    Voornaam: Amora Liv
    Achternaam: Rosso
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Karakter: Amora is van iedereen de favoriete persoon die ze kennen. Ze nestelt zich nog sneller in iemands hart dan dat je "Accio" kan roepen en je hebt gewoon geen behoefte om haar er uit te halen. Ze heeft een kinderlijk gedrag waar iedereen van houdt. Ze klimt graag op iemands rug en is altijd in voor een grapje. Ze heeft een creatieve geest en dat is één van de vele redenen waarom iedereen zo veel van haar houdt. Ze is van iedereen de favoriet en iedereen vindt haar leuk. Ze heeft een zeer aanstekelijke lach en maakt vaak sarcastische opmerkingen waardoor iedereen in de slappe lach beland. Amora lacht dus heel graag en is een zeer gelukkig meisje. Maar ze vindt het ook zeer belangrijk dat andere mensen gelukkig zijn en zich goed in hun vel voelen. Ze doorziet als geen andere een fake glimlach en heeft zo die kracht dat je haar gewoon moét vertellen wat er scheelt ookal vraagt ze er niet eens achter. Amora heeft een hart van goud en is een goed luisterend oor. Ze is er altijd voor iedereen als iemand haar nodig heeft. Amora wil graag dat de personen die het dichtste bij haar hart zitten -haar familie, haar vrienden, ...- gelukkig zijn en kan er niet tegen als iemand hen iets aandoet. Ze kan fel uit de hoek komen als iemand met zijn tengels aan hen komt of hen pijn doen.
    Uiterlijk: Amora Russo. Amora bezit twee van de zeven schoonheden. Haar gezicht, dat een zeer lichte huidkleur heeft ondanks haar afkomst, staat vol lieve, lichtbruine sproetjes rond haar neus en wangen. Als ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar lichtroze wangen. Serena heeft redelijk dunne lippen die een leuke rode kleur hebben en ze heeft twee rijen kaarsrechte, spierwitte tanden als ze lacht. Haar haren zijn lang en bruin en komen tot ongeveer iets onder haar schouders. Er zitten en paar slagen in en ze heeft ze meestal los hangen. Ze heeft dunne wenkbrauwen en haar wimpers zijn van natura al donker en vol. Amora heeft grote, lichtbruine ogen die volzitten met pretlichtjes. Haar vrienden zeggen vaak dat ze de sterren uit het heelal heeft ontvoert en ze in haar ogen verborgen houdt. Serena is een accessoire-griet. Ze heeft altijd een ketting aan, of oorbellen, of armbanden of eender wat dan ook. Amora's favoriete accessoire is en blijven beenverwarmers. Ze heeft ze in alle kleuren, maten en stoffen. Amora heeft een hekel aan broeken, of het moet een joggingsbroek zijn of een zeer kort shortje. Ze draagt constant kleedjes en als ze al eens een broek draagt zal het een boyfriend-broek zijn, geconbineert met een tshirt en een dikke trui. Amora draagt gewoon het liefst van al kleedjes. Ze voelt zich veel vrouwelijker daardoor en vind het gewoon leuker. Ze draagt ze altijd, ook in de winter. Ze ook redelijk vaak sneakers of pantoffels onder haar kleedjes in plaats van haar gebruikelijke pumps, waardoor ze ook groter lijkt en niet meer zo'n ukkie is.
    Toverstok:
    Huisdier: Een jonge sneeuwluipaardje van zes weken, genaamd Alou
    Hobby's:
    Extra?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 20:24 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Informatie?
    Rol: Italiaans meisje; De verlegen, lieve, de mooiste, machtigste van hen
    Voornaam: Rosalie, maar iedereen noemt haar Rose
    Achternaam: Fernandez
    Leeftijd: 16
    Afdeling *: Griffyndor
    Karakter: Rose is een zeer getalenteerde heks die 3x nadenkt voor ze actie onderneemt. Ze is heel erg slim, zonder veel te hoeven doen en is een heel bedreven heks. Rose lijkt een porselijnen poppetje in haar voorkomen en lijkt heel breekbaar, maar schijn bedriegd. Als ze beslissingen maakt kan je haar er niet zomaar van afbrengen wat haar heel koppig maakt.
    Rose is een heel lieve meid die altijd voor iedereen klaar staat. Ze is heel lief en begrijpend en is heel rustig. Eigenlijk is ze heel verlegen tegenover mensen die ze niet kent en als je met haar wilt praten zal je zelf een gesprek moeten aanknopen omdat ze zelf te verlegen is om iets te zeggen. Als ze je heel erg vertrouwd, is ze heel spontaan en maakt grapjes met je. Je zal haar nooit horen klagen over dingen. Ook zal ze zichzelf nooit op de voorgrond plaatsen. Ze heeft iets liefs en jongens zouden het nooit in hun hoofd halen haar te pesten. Ze hoeft maar met haar ogen te knipperen en ze wind iedereen zo om haar vingers. Ze is het lievelingetje van alle leraren en erg gewild bij de jongens. Veel meiden mogen haar niet en zijn jaloers op haar lieflijkheid, en schoonheid.
    Rose is ook heel moedig en is niet snel bang voor dingen, ze zal als het moet dingen doen die anderen niet durven.
    Ook is ze heel geduldig en is een echte perfectionist. Alles moet tot in de puntjes geregeld zijn, en zo niet, dan maar opnieuw. Voor vrienden gaat ze door het vuur en ze kan er niet tegen als vrienden gepest worden. Wie aan hun komt, komt aan haar.
    Ze kan heel goed naar mensen luisteren met problemen, en zal ze ook niet onderbreken. Ze heeft een soort gave waardoor ze mensen heel snel doorziet en kan doorgronden. Het werkt bij iedereen, behalve bij zichzelf...
    Uiterlijk: Rose is een transformagier [zie extra] maar dit is haar uiterlijk dat ze meestal gebruikt: Rose is een meisje van ongeveer 1.74. Ze heeft een lichte huid, maar niet doorschijnend of melkflessenwit. Haar wangen hebben altijd wel een roze/rode kleur en haar haren zijn blond en vallen tot iets over haar schouders. Het is meestal los, en het is stijl van zichzelf maar af en toe krult Liz het nog wel eens. Ze heeft groene ogen, met een bruinige tint, omlijst met een volle rand wimpers. Haar lippen zijn niet heel vol maar wel heel erg mooi van vorm en zijn van nature lichtroze/rood. Ze is slank maar niet extreem dun en heeft een normale bh cup. Ze is heel knap om te zien en veel jongens vallen voor haar maar zelf heeft ze dat niet door. Ze heeft een kledingstyle die vooral erg schattig is. Alhoewel ze op school natuurlijk uniformen dragen, draagt ze in haar vrije tijd het liefst andere kleding. Het liefst draagt ze jurkjes, en anders zou je haar altijd zien in een strakke broek met een topje of shirtje, of beter een tuniekje. Ze heeft het liefst ballerina's of hoge hakken aan omdat ze zich dan vrouwelijk voelt. Ook heeft ze altijd hetzelfde kettinkje om. Een ragefijn zilveren kettinkje met een hartje, ankertje en een kruisje. Geloof, hoop en liefde. Ze heeft hem ooit gehad van haar moeder die is overleden en sindsdien heeft ze hem nooit meer afgedaan. Meestal heeft ze ook oorbellen in waar ze wel tig paar van heeft liggen, en die verschillen dan ook heel veel van elkaar. Maar ze heeft ook een stoerdere kant. Rose[zie extra]
    Toverstok: 29,5 kersenhout. eigenlijk zijn het 2 dunne takjes met elkaar versmolten die om elkaar heen zijn gedraaid, maar bij het handvat is het gewoon recht. Het hart bevat het bloed van een dode eenhoorn. Wat heel zeldzaam is aangezien niet veel eenhoornen sterven
    Huisdier: Een sneeuwuil; genaamt Sneeuwwitje
    Hobby's: Zwerkballen, op haar toverschool speelt ze in het zwerkbal team en is ze de zoeker, ze kan heel goed vliegen.
    Ook leest ze graag en is een van de weinige die het niet erg vind om huiswerk te maken en ze is dan ook vaak te vinden in de bibliotheek.
    Extra?
    Rose is een transformagier, ze kan haar uiterlijk naar believen veranderen [Denk aan Tops] en die gave is heel zeldzaam. Haar moeder is Engels, haar vader is Italiaans en het liefst veranderd ze haar uiterlijk dan ook in een normaal Engels uiterlijk. Ze kan zich prima vermommen maar vaak doet ze dat niet.
    Vroeger toen ze met haar vader meeging naar zijn werk wat op het Italiaanse ministerie van toverkunst was, is ze zelf ooit op onderzoek uitgegaan. Ze is beland bij de bewakers van de zaal waar tovenaars terecht werden gesteld, de Dementors. De mensen van het ministerie waren net op tijd, om haar te redden van de kus des doods, maar sindsdien is ze nooit helemaal meer de oude geworden. Veel mensen denken dat de dementor een klein stukje van haar ziel heeft meegenomen en dat dat zo haar duistere kant verklaard. Maar weinig mensen weten dit.
    Haar patronus is een zeepaardje

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 19:49 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Edit: Er zijn vier italiaanse meisjes, want ik wil zelf ook wel graag een rolletje. -Haha, nee geen ego. :Y)-
    De vierde optie is:
    De verlegen, lieve, de mooiste van hen heks.
    aan wie ik die ga koppelen, zeg ik nog niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil het wel proberen maar is die arrogante erg gemeen en bitchy?anders kies ik een andere want ik hou niet van té erge :$ jaa ik ben moeilijk *zucht diep* wel een tof idee trouwens


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Ik wil het wel proberen maar is die arrogante erg gemeen en bitchy?anders kies ik een andere want ik hou niet van té erge :$ jaa ik ben moeilijk *zucht diep* wel een tof idee trouwens


    Je mag elke proberen die je wil. En dankjewel. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Italiaansmeisje, de nonchalante, wat minder slimme en stoere.
    Voornaam: Mirabella -Mira-
    Achternaam: Viéri
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Afdeling *: Gryffindor
    Karakter: Mirabella -maar wordt meestal gewoon Mira genoemd- is een meisje dat bekend staat om haar luiheid,grappigheid en dapperheid.Ze is een aardig meisje dat vriendelijk tegen iedereen doet maar je hoeft maar chagrijnig tegen haar te doen en ze spreekt of kijkt je een tijdje niet meer aan dat kan 5 minuten duren maar soms ook wel een uur.Mirabella kan niet tegen 'evil' bitches en dat laat ze merken ook,daardoor wordt ze zélf soms een bitch maar op een 'relaxte' en 'coole' manier want ze is vooral erg chill aangelegt en heeft een nogal nonchalante houding terwijl ze juist wél bezig met haar uiterlijk zo heeft ze bijna om de drie weken een nieuw kledingstuk zoals een vestje of een nieuw mutje ofzo.Maar iets wat buiten het girlie-girlie type valt want ze is een stoer meisje dat erg dapper is aangelegd en ook het meeste durft van de 4 maar ze is zeker niet de slimste want ze krijgt regelmatig op haar kop van leerkrachten en haar ouders door slechte cijfers.Maar Mira is wel een toffe chick die zegt wat iemand wilt horen maar ook zegt wat zíj denkt en voor haar vrienden en familie door het vuur gaat.Maar ook altijd iemand zal helpen als die in nood zit en áltijd voor het goede gaat.
    Uiterlijk: Mirabella heeft bruine haren die tot haar midden van haar rug en een getinte huid,groene ogen en is zo'n 1.72 lang verder heeft ze een gewoon 'tiener' lichaam dat rond de 59 tot 62 kilo ligt.Ze heeft een niet hele grote voeten en doet het met haar maatje 37.

    foto 1

    foto 2(is het zelfde meisje)

    foto 3





    Toverstok: 26.3 palissander hout,met hoofdhaar van een Glamorgana en het haar van uit de staat van een eenhoorn.
    Huisdier: Een Juttemus maar deze is speciaal want die maakt tot tegenstellig van de andere Juttemussen veel geluid en is erg aanwezig.Mira noemt hem Ticky Toe.
    Hobby's: Mirabella houdt van Zwerkballen en heeft ook een plaatsje weten te veroveren ze is de drijver en beukt graag de tegenstanders weg maar soms valt ze ook in en is ze dan één van de jagers,verder houdt ze ook van lezen,grappen en streken uithalen,gek doen en toverschaken(maar alleen als ze kan winnen)
    Extra? Mirabella heeft nog 1 oudere broer die ook op dezelfde toverschool zit en een 2 zussen,eentje ouder dan Mira en eentje jonger.Bijde zitten ze ook bij haar op school.Mirabella is een volbloed maar geeft daar weinig om,ze is wie ze is en als iemand daar problemen mee heeft zoeken ze die zelf maar uit en het boeit haar ook niet welk bloed iemand heeft.Ze is een paar keer in de 'echte' wereld geweest en ze vond het er super magisch(!) en soms gaat ze wel eens met één van de meiden naar de 'echte' wereld om de klooien.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:54 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben te lui om een rol in te vullen, maar The Marauders op quizlet ;D it's like a dream coming true *-*


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    Ik ben te lui om een rol in te vullen, maar The Marauders op quizlet ;D it's like a dream coming true *-*


    Of niet. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Of niet. _O_

    Hell yeah ;D Marauders ftw :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dankje voor de rol, dear. Is het goed dat ik morgenvroeg mijn info afmaak?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    Dankje voor de rol, dear. Is het goed dat ik morgenvroeg mijn info afmaak?


    Ja. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankje voor de rol (:
    maar moet ik nu mijn tekstje niet aanpassen omdat ik mijn info niet echt overeenkomt met de rol?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Dankje voor de rol (:
    maar moet ik nu mijn tekstje niet aanpassen omdat ik mijn info niet echt overeenkomt met de rol?


    Dat mag. Doe maar. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    A walk in her shoes.

    Neem jullie maar een abo ofzo. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking