• Na een tijdje aan het licht gewend te raken, realiseerde ik dat ik in twee paar vel blauwe nieuwsgierig ogen keek.

    Ik twijfel er namelijk nog over.. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    ik vind hem kloppen....

    maar ik ben slecht in nederlands XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Toen ik na een tijde aan het licht gewend was, realiseerde ik dat ik in twee paar fel blauwe, nieuwsgierige ogen keek.
    Zoiets?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hmm, hij loopt niet heel lekker. Volgens mij is dit beter;
    Na een tijdje raakte ik aan het licht gewend, en realiseerde ik me dat ik in twee paar fel blauwe nieuwsgierig ogen keek.
    Die dikgedrukte dingetjes moeten sowieso, anders is het geen goed Nederlands. De rest van de zin moet je zelf maar over oordelen. (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 19:03 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Magikal schreef:
    Toen ik na een tijde aan het licht gewend was, realiseerde ik dat ik in twee paar fel blauwe, nieuwsgierige ogen keek.
    Zoiets?

    dankú :']


    They fell in love, didn't they?

    Na een tijdje aan het licht gewend te zijn geweest, realiseerde ik dat ik in twee paar vel blauwe nieuwsgierig ogen keek.

    Klinkt beter[a]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik denk dat het "Na een tijdje aan het licht gewend te zijn, realiseerde ik dat ik in twee paar fel blauw nieuwsgierige ogen keek." moet zijn :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    "Toen ik na een tijd aan het licht gewend geraakt was,realiseerde ik me dat ik in 2 paar fel blauwe,nieuwsgierige ogen keek."

    Zo denk ik,maar ik begrijp wel wat je bedoelt (krul)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 10:32 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    "Toen ik na een tijd aan het licht gewend geraakt was,realiseerde ik me dat ik in 2 paar fel blauwe,nieuwsgierige ogen keek."

    Zo denk ik,maar ik begrijp wel wat je bedoelt (krul)

    Dankú, het is al verwerkt in mijn story. (krul)


    They fell in love, didn't they?