• Ik ben echt pissig nu want dan moet ik dus in me vrije tijd een toets maken omdat school het niet goed regelt.
    Wij moeten op school dus laptops gebruiken, maar merendeel heeft dus geen laptop en gaat er geen kopen. Nu mogen een meisje en ik dus op een laptop van school omdat de computer het niet doet. Maar dit weten ze dus gewoon al vanaf het begin van het schooljaar. Maargoed, ik mocht dus een laptop doet ie het niet eens. En dan komen er twee gozertjes langs die maken hem duurt half uur. En als ie het dan eindelijk doet dan moet ik hem weer terug brengen. Dus wat heb ik er aan gehad? Helemaal niks, en dat moet dan nog 3 jaar lang zo door gaan tot mijn moeder eindelijk een laptop wilt aanschaffen.

    Maar goed om t nuttig te houden, wie moet er nog meer een laptop gebruiken op school en is het ook zo kut geregelt?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 11:59 ]


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    IKKEE! maar dat wist je al. xd
    maar het is echt bullshit. ze kunnen niet van mij verwachten dat ik in de sneeuw en regen me laptop mee naar school ga slepen op de fiets!
    straks is ie naar de klote en mooi niet dat school hem dan betaalt..

    Volgend jaar pas, maar ik heb een eigen laptop.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij gebruiken op school altijd de laptops van school, en vaak doet die internetverbinding het niet, dus dan kan helemaal niemand iets doen. Heel fijn. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pas als ik een opleiding ga doen, en dat is volgend jaar. Maar ik heb al een eigen laptop, een goede en net nieuw, dus dat is geen probleem.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ook pas volgend jaar, op het MBO.
    En net zoals Elisa heb ik een gloednieuwe, heel erg goede laptop.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wij niet. Alleen de onderbouw moet dat al wel.
    Maar bij ons zijn ze super krom. We hebben +- 30 computers op de afdeling, en als je daar met 3 klassen zit, die állemaal op de computer zitten -waarvan ook nog 5 computers kapot zijn ><- dan kan je gewoon geen werk doen XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ze hebben op mijn school laptop's die het doen.

    Ik moet volgend jaar er een aanschaffen...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik. Bij ons kocht de school gwn een laptop en dan moest je zelf de helft van het geld te betalen. :>


    Don't dream your life, live your dreams.

    bij ons niet, maar technisch gezien mag het wel!
    koop er eentje van je eigen geld ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    bij ons niet, maar technisch gezien mag het wel!
    koop er eentje van je eigen geld ?


    Nee eentje die een beetje goed was was 600 euro en dat haal ik niet aangezien ik over een half jaar voor me rijbewijs ga en dat wil ik liever dan een laptop. En ik kan geen tweede baantje erbij nemen door school.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    een laptop op school? damn, wat een luxe, bij ons niet, alleen boeken,
    En in de mediatheek hebben wel wel computers, en we hebben een internet café waar je op hyves enzo kan :3


    Alleen maar tranen van geluk

    pff, bij mij!!
    Die dingen zijn uber sloom !!! :|


    Hope is the only thing stronger then fear

    ik mag een laptop gebruiken op school. mar dat vondt ik zooo irri


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uuuh wij niet?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse