• *Ik vind het vreselijk als een Nederlander ofzo ewa, mattie, vette shit, dushi, jonge enzo zegt :'D ain't right. Dat is gewoon eerder iets voor Turken enzo ;p voor de grap wel, maar niet echt serieus in elke zin
    *En mijn vriendin die doet mij zowiezo na en die zei vandaag ineens vette shizzle. Ik zei zo 'Sinds wanneer zeg jij dat?' 'Weet niet, kwam als eerste in me op'. juaaaaa. ofc kind.
    *Mensen die de smiley :') gebruiken: Die smiley staat voor 'Je bent zielig' (zielig in de negatieve vorm)
    *Lol'd = Verleden tijd.

    danku
    *gaat verder leren*
    iig, waar irriteer jij je aan? Als in, bepaalde woorden die mensen verkeerd gebruiken of woorden die bij die mensen gewoon niet passen ;p Ik zeg nu niet dat het verboden is maar, ik bedoel, geef toe, Turken zeggen zoiets eerder ;p

    oke wat een fucking dom topic? Ja, dat realiseer ik me altijd pas wanneer het topic aangemaakt is. jezus.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 22:23 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    *Haha, daarom dat je dat je altijd Dushi zegt. (cat) Maar eigenlijk zeg ik heel vaak jonge, maar dat zegt zowat iedereen in mijn klas en niemand is Turks. :'D
    *Haat mij maar, ja :')


    Only losers can act the way you do

    Ik vind de smiley :') niet voor 'jij bent zielig' staan (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik zeg het altijd gewoon voor de grap, om ergens nadruk op te leggen. Maar verder gebruik ik nooit lol, rofl, of zo nooit.

    Ik erger me aaaaaan. Best veel, maar als ik altijd iets moet opnoemen weet ik nooit iets. 8D
    En idd, ik gebruik (': meestal als ik sarcasme gebruik. Anders gebruik ik wel deze 8D of : D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zeg ook vaak vette shit en jonge, alleen dat zijn gewoon awsum woorden. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Daar irriteer ik me ook wel aan eigenlijk. (behalve van die :') smiley, die gebruikte ik eerst ook).
    Waar ik me ook heel erg aan irriteer, zijn van die mensen die vet stoer willen doen door Engels te praten, maar dan allemaal spelfouten maken. Ik bedoel, doe het dan in het Nederlands als je geen Engels kunt.

    Ecstasy schreef:
    Daar irriteer ik me ook wel aan eigenlijk. (behalve van die :') smiley, die gebruikte ik eerst ook).
    Waar ik me ook heel erg aan irriteer, zijn van die mensen die vet stoer willen doen door Engels te praten, maar dan allemaal spelfouten maken. Ik bedoel, doe het dan in het Nederlands als je geen Engels kunt.
    aahja, dat zijn bij ons op school meestal die tutjes bij titels van hun hyves foto ofzo ;p


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan moeten Turken ook niet Nederlands praten, is iets voor Nederlanders ofzo X:
    Nee, ik vind dat mensen lekker moeten praten hoe ze willen, als ze maar niet gaan overdrijven. De smiley :'D kan ook worden opgevat als een soort sarcastische lach. Ik dacht eerst ook dat <3 een vogel voor moest stellen :')
    Engelse woorden, die gebruik ik zelf ook best vaak, maar soms kan ik met zo'n woord beter duidelijk maken wat ik bedoel dan met een Nederlands woord.. Maar als je dan spelfouten gaat maken is het op zich best sneu ja :'D

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 22:00 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    als mensen zeggen ''zij is groter als mij'' ipv ''zij is groter dan ik'' xD

    oh ik bedoelde dat van ewa enzo, als grapje wel maar niet serieus in elke zin ;x foutje.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben geen Turk en zeg heel vaak 'Jonge'. Ik vind dat eerder iets typish Belgisch, want ik ben niet de enige pure Belg die dat zegt. :3


    Let the Night embrace you

    Kikkeli schreef:
    (...)aahja, dat zijn bij ons op school meestal die tutjes bij titels van hun hyves foto ofzo ;p


    Daar doelde ik stiekem ook op, haha. (:

    Magikal schreef:
    Ik vind de smiley :') niet voor 'jij bent zielig' staan (:

    Inderdaad, en wie weet dat nu? :')
    Ik blijf 'm toch gebruiken. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oke, waar maak je je in hemelsnaam druk om x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Oke, waar maak je je in hemelsnaam druk om x'D
    Nergens om, just sayin' c:


    I live for the applause, you will die for it.

    En 'vette shizzle' vind ik sowieso lame, wie ook zegt (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.