Ja, ik ben de klas uitgegaan, helemaal niets voor mij maar zo boos was ik...
Onze lerares Duits doet helemaal niets met ons en zit de hele les alleen maar op haar hotmail. Wij hebben dat gezegt tegen onze mentor en dinsdag was ze pissed omdat ze tijdens de lessen werd gecontroleerd. Toen zei ze al dat ze open stond voor kritiek, maar ze bleef er de hele les over door gaan en dreigde dat ze er wel achter kwam wie het gezegd hadden (de hele klas dus maar wij zeiden niets)
Vanmorgen werden we buiten de deur door haar opgewacht. Zij stond daar met armen over elkaar en een woedend gezicht. Stil gingen wij de klas in (wat al niet normaal is voor ons) en gingen zitten en onze boeken pakken. Zij kwam toen binnen en Gooide- nee Smeet de deur dicht, ik had bijna een hartaanval van de schrik. Boos ging ze staan en begon ons uit te kafferen, woedend, dat ze weet wie over haar geklaagd hadden, en legde nog steeds woedend uit dat ze haar manier- om bepaalde redenen- deed. Toen werd ze nog pissiger en begon al haar diploma's op te noemen en toen zei ze dat de 2 leerlingen die dat gezegt hadden, naar onze LJC moesten om het uit te leggen. Toen niemand opstond dreigde ze ze mee te nemen naar de rector. Ze werd nog woedender en iedereen verwachtte dat ze ons ging slaan ofzo. Allemaal waren we bang voor haar en zaten we te trillen. Ik stond helemaal stijf van de adrealine en was half in shock. Uiteindelijk zijn we met z'n 6en eruit gegaan, uit ons zelf en zijn naar de rector gegaan...
Ik haat haar. en durf die klas nooit meer in.
[ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 16:48 ]
"The farther backward you can look, the farther forward you will see."