Er was gister een man bij mij op het werk die er net stond toen ik terugkwam van het lunch halen ... net toen ik naar binnen stapte kwam hij naar buiten en liep te kankeren over van alles en nog wat (naderhand bleek hij maar twee minuten binnen geweest te zijn). Ik heb er verder geen aandacht aan besteed, maar het viel me er wel op dat hij er wel heel erg triest uit zag en het leek alsof hij ergens mee zag.
Vanochtend is hij om zeven uur verderop in de straat gevonden ... dood na zelfmoord.
Dan slik je toch wel even. Ik kende de man niet en normaal interesseert het me niet zo heel erg (wel, maar niet zo dat ik er mee zit als ik de mensen niet persoonlijk ken ... anders zou ik helemaal nooit meer slapen.), maar hier schrok ik toch wel even van. Vooral omdat ik gister al een vreemd voorgevoel had toen hij me voorbijliep en we elkaar even aankeken.
Heel maf ... Vooral ook hoe het de hele dag al steeds in vlagen naar boven komt terwijl ik daar normaal (bijna) nooit last van heb. (Er gebeuren hier wel vaker dingen, ik heb mezelf er immuun voor gemaakt.)
Ik weet het niet, maar het zit me in ieder geval dwars.
Anyway; Voor het nut-gehalte van dit topic, wie heeft wel eens zoiets dergelijks meegemaakt?
[ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 14:22 ]
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell