• Ja, K., een vroegere vriend van me, die deed vanaf vorige week zo afstandelijk tegen mij. Hij deed vijandelijk en elke keer als ik wat raar deed, begon die echt te doen alsof ik zijn moeder had ontvoerd ofzo..^^ Dus ik dat lekker negeren en dubbelhard terug slaan als hij nog zoiets deed. Dus kwam hij eigenhandig tegen me zeggen zonder aanleiding; 'Waarom ben je zo ambetant?' dan denk ik echt zo van, wat heb ik jou weer aangedaan?! 'Jezelf bedoel je,' antwoordde ik, intussen geïrriteerd aan het worden. Toen begon hij zo te zeggen dat ik altijd dingen van hem leen en ik zo van, 'Je zegt altijd ja! Ik zou het heus accepteren zou je bijvoorbeeld nee gezegd hebben.'
    Hij weet dat ik altijd alles vergeet, dingen niet begrijp, mensen niet begrijp, en sowieso begreep ik zijn gedrag gewoon niet...

    Ik begrijp mensen niet. Ik begrijp ze gewoon niet. Why the heck doet ie zo?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ehm, misschien heeft wij wel problemen thuis ofzo?
    Of gewoon ongesteld haha, ja een jongen word tegenwoordig ook ongesteld!(nerd)


    Alleen maar tranen van geluk

    Euhm... vrienden groeien nu eenmaal uitelkaar?
    Sorry,maar ik vind zo niet direct een logische,rationele verklaring voor dit gedrag (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Euhm... vrienden groeien nu eenmaal uitelkaar?
    Sorry,maar ik vind zo niet direct een logische,rationele verklaring voor dit gedrag (krul)


    Toch vind ik het érg stom dat ie míjn ambetant noemt, pff.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Serious schreef:
    Ehm, misschien heeft wij wel problemen thuis ofzo?
    Of gewoon ongesteld haha, ja een jongen word tegenwoordig ook ongesteld!(nerd)


    None but ourselves can free our minds.