• Hallo (: Wows, echt een lange tijd geleden dat ik op Q. ben geweest ;o
    Haha maargoed. Ik wil graag mijn lok felroze gaan verven aangezien ik dat al héél lang wil en het eindelijk mag ;D Weet iemand hoeveel het ongeveer kost -laten verven bij de kapper-? Ik ga binnekort sowieso naar de kapster om het te vragen, maar ik wil het vast ongeveer weten zodat ik niet schrik ofzo ;p En hoe snel het eruit gaat, want ik heb gehoord en gelezen dat onnatuurlijke kleuren heel snel vervagen of verkleuren..

    Thankyoes x'

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:57 ]


    Alis volat propriis.

    Dat verschilt per kapper. Ik zou eerst bij de kapper alleen maar gaan informeren, daar zijn ze voor ;)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 20:00 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Verschilt per kapper inderdaad. Ik verfde het zelf, alleen werd dat uiteindelijk wel duurder omdat ik het vaker moest verven om het bij en mooi te houden.
    Ik had dan wel ook mijn hele haar roze ... dus geen idee of ze daar andere prijzen voor berekenen als je het laat doen of dat het verschilt met alleen maar een pluk. :/


    Also, met semi-permanent vervaagt het snel/was je het er vrij snel uit.
    Als je het góed laat doen blijft het vrij lang zitten, al kost het wel veel verzorging om het mooi te houden.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 20:03 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    @ MamaHert

    Ah oké ^-^ Ja van dat semi-permanent weet ik, ik heb het daarmee ook al eens paarsig, zwart en bruin gehad :'D
    Mja, dan zal ik het er maar op wagen denk ik ö


    Alis volat propriis.

    Je moet het inderdaad echt goed bijhouden. Het vervaagd inderdaad snel, ook al is het permanent. (:


    your eyes are like stars in the night.

    @ Poseidon

    Okesch, thank you ^^' Hopelijk is het niet ál te duur want het geld groeit me niet op de rug haha ;D


    Alis volat propriis.

    Poseidon schreef:
    Je moet het inderdaad echt goed bijhouden. Het vervaagd inderdaad snel, ook al is het permanent. (:


    Jawel, maar minder snel. Bij permanent hield het bij mij nog wel een maand vol, met semi moest ik het twee keer per week verven. Die flesjes kosten dan ook iets van 8 euro per stuk nog, dus reken maar uit als je dat een paar maanden draagt. :')
    En ook speciale shampoo kopen ervoor, want met gewone wordt het doffer en vervaagt het nog sneller. Ik waste het ook alleen even vluchtig met shampoo en verder niks erin behalve naderhand een masker of speciale olie om te föhnen o.i.d.

    Al kun je daar wel allemaal vrij lang mee doen als je alleen een pluk laat verven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Whispers schreef:
    @ Poseidon

    Okesch, thank you ^^' Hopelijk is het niet ál te duur want het geld groeit me niet op de rug haha ;D

    Hoeveel heb je? Want meestal krijg je ook nog bijwerk-verf mee en dat is ongeveer €7,50. Daarop het kleuren is -meestal ook bleken gelijk- ongeveer 30 euro. Voor de zekerheid is het slim om gewoon €50,- mee te nemen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Don't do it


    No regrets, just love

    MamaHert schreef:
    (...)

    Jawel, maar minder snel. Bij permanent hield het bij mij nog wel een maand vol, met semi moest ik het twee keer per week verven. Die flesjes kosten dan ook iets van 8 euro per stuk nog, dus reken maar uit als je dat een paar maanden draagt. :')
    En ook speciale shampoo kopen ervoor, want met gewone wordt het doffer en vervaagt het nog sneller. Ik waste het ook alleen even vluchtig met shampoo en verder niks erin behalve naderhand een masker of speciale olie om te föhnen o.i.d.

    Al kun je daar wel allemaal vrij lang mee doen als je alleen een pluk laat verven.

    Lieve schat, ik heb nu sinds een maandje of twee/drie permanent Dark Tulip in mijn haar. Ongeveer een halfjaar daarvoor had ik nog roze, fel roze. Dus ik kan echt van ervaring spreken dat het snel vervaagd, en het is écht hele goede permanent die ze bij me gebruiken.


    your eyes are like stars in the night.

    @ Poseidon
    Haha ik heb er wel genoeg voor, maar ik ben toch wel liever zuinig op mijn geld, beetje sparen enzo ^^ En bedankt n_n Dat valt wel mee ;D

    @ Kosmos
    Why not?


    Alis volat propriis.

    Whispers schreef:
    @ Poseidon
    Haha ik heb er wel genoeg voor, maar ik ben toch wel liever zuinig op mijn geld, beetje sparen enzo ^^ En bedankt n_n Dat valt wel mee ;D

    @ Kosmos
    Why not?


    Ik vind natuurlijk haar echt veel mooier, dat is weer een mening of course. Maar serieus felroos lijkt zo ja sorry maar nep en ik bedoel ik ben zo'n hoe noem je het ook lookbook typ? En ik vind felroos haar echt het lelijkste wat er is sorry.. ;s


    No regrets, just love

    Poseidon schreef:
    (...)
    Lieve schat, ik heb nu sinds een maandje of twee/drie permanent Dark Tulip in mijn haar. Ongeveer een halfjaar daarvoor had ik nog roze, fel roze. Dus ik kan echt van ervaring spreken dat het snel vervaagd, en het is écht hele goede permanent die ze bij me gebruiken.


    Ik heb het ook een tijd felroze gehad. Ik heb het toen permanent laten zetten en dat heeft een maand lang gezeten. Wel iets vervaagd, maar niet zodanig dat de kleur niet meer mooi was. Daarna heb ik het geverfd dus ik zou niet weten of ik het daarna misschien lang had kunnen houden, maar goed. Paars was er bij mij wel steeds binnen een week uit of werd een soort lelijke grijs/blauw/paarsachtige kleur en rood leek dan een vage bruine kleur te worden. :/
    Tot nu toe heb ik met roze echter de mooiste en langste resultaten gehad.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    @ Kosmos
    Hmm, ik ben echt niet tevreden met mijn haarkleur, het is een hele rare kleur blond. En ik vind roze wel mooi, smaken verschillen ;D En wat is lookbook? ;$ *dom*


    Alis volat propriis.