• Nou kijk wij hebben dus een kei aardige nederlandsleraar die graag grappen om ons maakt enzo en dat vinden we heel grappig enzo.
    maar ik heb een meisje bij mij in de klas en die zegt bij elke zin die ze maakt: 'Nou kijk...'
    En die leraar dat de hele tijd aan het herhalen en het tellen hoe vaak ze per les nou kijk... zei.
    En nu lachen de jongens bij mij in klas steeds om elk meisje dat nou kijk... zegt. Echt heel irritant want ik zeg dat best wel vaak.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen aandacht aan schenken of een ander stop woordje zoeken...
    Ik heb er ook heel vel XD


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Toen ik voor de eerste keer iets zei bij de godsdienstles vorig jaar, gingen er allemaal kinderen -die ik toen nauwelijks kende- tellen hoe vaak ik 'ja' zei in een uitleg.
    En ik zeg 'ja' dus constant.(cat)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Toen ik voor de eerste keer iets zei bij de godsdienstles vorig jaar, gingen er allemaal kinderen -die ik toen nauwelijks kende- tellen hoe vaak ik 'ja' zei in een uitleg.
    En ik zeg 'ja' dus constant.(cat)


    das kut ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn lerares godsdienst van vroeger zei altijd "... goed. Goed, verder ..." Dus dubbel. Haar record is 163, in een lesuur.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    mijn leraar godsdienst zegt altijd: ''begin nooit een zin met nou.''
    dus als je bijv. ''nou, *blablablabla*'' zegt, kapt 'ie je meteen af met z'n ''begin nooit een zin met nou'' (cat)


    Opgeven is geen optie.

    De mijne heeft in één lesuur minstens vijftig keer 'Hou je mond', tegen me gezegd^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    mine schreef:
    (...)

    das kut ja


    Whaha toen je dat zei moest ik ff lache =P

    ik zeg ook best vaan; Nou kijk.. of Nou nee..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you