• Ik heb nu al een beste vriend voor like, 3/4 jaar. We zitten ook wel eens naast elkaar in de klas enzo. En iedereen denkt dat we een stelletje zijn ;S Echt irritant. ‘Hebben jullie ieeeeets?’ Ugh, val dood. Nog iemand zoiets gehad? ;D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh ja, maar ach, dat gaat over :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Oh ja, maar ach, dat gaat over :P

    Dat probeer ik na die jaren nog volte houden ja ;P


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja, haha.
    Ik ging met een gewone vriend iets samen doen, krijg je meteen de hele klas op je kop.(cat)


    effort never betrays you

    ja dat heb ik nu al een half jaar! Eerlijk gezegt ben ik ook op hem maar ik wil niet dat de vriendschap word verpest. Maar ik vind het wel irri want ik word altijd heel rood


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Lipsy schreef:
    Ja, haha.
    Ik ging met een gewone vriend iets samen doen, krijg je meteen de hele klas op je kop.(cat)

    Ja hè. Vroeg onze mentrix wat we gedaan hadden, zegt mijn vriend zo; ‘Ja, ik ben naar de film geweest met Michelle.’ Hoor je iemand door de klas; ‘Vast een horror film hè, oeeh.’ :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja met een vriend van me haha. Iedereen denkt dat wij elkaar leuk vinden, inclusief leraren die er opmerkingen over maken als we naast elkaar in de les zitten.

    Ik heb het opgegeven er tegenin te gaan :') Ze zullen me nooit geloven haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kaulitz4live schreef:
    ja dat heb ik nu al een half jaar! Eerlijk gezegt ben ik ook op hem maar ik wil niet dat de vriendschap word verpest. Maar ik vind het wel irri want ik word altijd heel rood

    Hehe, dat ken ik.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Romances schreef:
    Ja met een vriend van me haha. Iedereen denkt dat wij elkaar leuk vinden, inclusief leraren die er opmerkingen over maken als we naast elkaar in de les zitten.

    Ik heb het opgegeven er tegenin te gaan :') Ze zullen me nooit geloven haha.

    Ja, leraren zelf zijn ook zo irritant haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Hehe, dat ken ik.
    Naja, hoe oud ben je? Want meestal gaat dat wel over rond de vierde/vijfde klas.


    Life is hard and then we die

    Ja, dat werkt me echt zó op mijn zenuwen. Tegenwoordig kan het niet meer om gewoon vrienden te zijn met een jongen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Lipsy schreef:
    Ja, haha.
    Ik ging met een gewone vriend iets samen doen, krijg je meteen de hele klas op je kop.(cat)

    ja dat bedoel ik, ze zijn bijv gwn vrienden (krul)


    They fell in love, didn't they?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, hoe oud ben je? Want meestal gaat dat wel over rond de vierde/vijfde klas.

    Ik zit in de 3de klas, haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja, nu met me beste vriend vanaf groep 1.
    Ze zeggen dat terwijl ik al een vriend heb Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb het ook. Ik negeer het maar gewoon, het ergste is nog dat mijn vader het niet wilt geloven en ik télkens z'n gezeik aan m'n kop heb.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, dat had ik :3 En ik zou ook opeens seks met hem hebben gehad. Dikke fail, want ik mag hem niet eens XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42