• Een hele lange tijd terug had ik een topic geopend over dat mijn oren jeuken. Vanmorgen toen ik opstond, was die jeuk in mijn rechteroor niet te harden. Ik voelde aan mijn oor, kwam er allemaal bloed uit. Toen ben ik maar naar mama gegaan en die zei: O.
    Na een half uur hield 't op en nu is de jeuk weg. Hopelijk gaat dat binnenkort ook gebeuren met mijn linkeroor!


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat klinkt echt niet zo gezond, eigenlijk.
    Misschien een keer naar de huisarts gaan?(krul)
    Veel beterschap, in ieder geval.


    effort never betrays you

    Uhm, je beseft toch dat als er bloed uit je oor komt, maar echt uit je oor en niet uit een wondje dat er dan iets serieus mis is he ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Uhm, je beseft toch dat als er bloed uit je oor komt, maar echt uit je oor en niet uit een wondje dat er dan iets serieus mis is he ?

    Nou, mijn ma keek in mijn oor en zei dat ze geen wondje zag of zo. Maar ik kan nog even goed horen met dat oor als normaal dus ik maak me vrij weinig zorgen. Ik ben in ieder geval van die klote jeuk af.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zou toch even langs de huisarts gaan? Toch even het zekere voor het onzekere nemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    UIT je oor? wtf lol.
    De enigste keer dat er bloed UIT m'n oor kwam was wanneer iemand onder het stoeien een Nintendo DS stokje vol in mijn oor stak (cat) Het bloedde de nacht daarna nog steeds. Maar ik ga daarvoor niet naar de arts ofzo, ik bedoel als je je goed voelt enzo.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 16:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ohmygaskarth schreef:
    Uhm, je beseft toch dat als er bloed uit je oor komt, maar echt uit je oor en niet uit een wondje dat er dan iets serieus mis is he ?

    Idd
    Ik pluk hier nu maar wat van het internet maar:

    Een bloeding uit het oor kan veroorzaakt worden door een wondje in de uitwendige gehoorgang, een scheur van het trommelvlies, letsels van het middenoor en schedelbasisbreuk.

    EHBO

    - Controleer de uitwendige gehoorgang naar een bloedend wondje, de oorsprong van het bloedverlies.
    - Leg of houd het hoofd in de richting van het bloedende oor.
    - Kleef een steriel kompres over het oor zonder druk uit te oefenen.
    - Informeer naar de oorzaak of omstandigheden (evt. schedelbasisbreuk).
    - Roep medische hulp in.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Van oorontsteking waar je niets aan doet kan je oor ook gaan bloeden :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Archer schreef:
    (...)

    Ook zo met hersenbloedingen etc. :Y) -voelt zich slim-


    We're hiding behind skin that's too tough

    Lipsy schreef:
    Dat klinkt echt niet zo gezond, eigenlijk.
    Misschien een keer naar de huisarts gaan?(krul)
    Veel beterschap, in ieder geval.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn mama is er heel erg op gebrand dat als mijn oor bloed, ik het direct moet zeggen. Ik zou er dus echt mee naar de dokter gaan.


    Let the Night embrace you

    Jullie maken me bang.
    Nee, ik denk dat het gewoon een oorontsteking was. Had mijn broer ook een keertje, het verklaard de jeuk wel die ik steeds had.


    Ik ben gemeen xoxo

    Eh, bloed uit je oor komen is zelden goed. Echt waar geloof mij. Het duid er altijd op dat er iets mis is dan.

    Beleza schreef:
    Jullie maken me bang.
    Nee, ik denk dat het gewoon een oorontsteking was. Had mijn broer ook een keertje, het verklaard de jeuk wel die ik steeds had.

    Nou, jij maakt ons ook bang :Y) maar ik ben wel serieus..


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Nou, jij maakt ons ook bang :Y) maar ik ben wel serieus..

    Boe!
    Ja, dat weet ik. Maar ik kan niet naar de dokter want ik mag geen school meer missen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Boe!
    Ja, dat weet ik. Maar ik kan niet naar de dokter want ik mag geen school meer missen.

    Maar het is toch weekend ? Of ga voor of na school ? Maar ga toch maar anders doe ik het voor jou :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough