• ik heb vandaag op school te horen gekregen dat mijn klasgenoot die een hele goede vriend van mij is,terug moet naar zijn geboorteland india. ik vind het echt afschuwelijk en we hebben een heel moeilijk moment met hem gehad. de halve school was aan het huilen en we hebben een heel zwaar gesprek gehad met hem en onze klas en mentor. het moeilijkte is dat hij weg moet voor dat de baby van mijn vriend en vriendin is geboren.... ik mis hem nu al te erg en hij is nog niet eens weg.....

    -a need a hug-

    Jemig daar wil je ook niet wezen. Hopelijk komt ie van een goeie klasse, anders kan hij 't schudden. Heb laatst een nogal schokkend verhaal gelezen over de laagste klasse in India. Die mensen worden 'onaanraakbaar' genoemd. Ze mogen lijken opruimen, riolen schoon maken, gevaarlijke chemische stoffen behandelen. Echt vreselijk.
    Wat erg :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Jemig daar wil je ook niet wezen. Hopelijk komt ie van een goeie klasse, anders kan hij 't schudden. Heb laatst een nogal schokkend verhaal gelezen over de laagste klasse in India. Die mensen worden 'onaanraakbaar' genoemd. Ze mogen lijken opruimen, riolen schoon maken, gevaarlijke chemische stoffen behandelen. Echt vreselijk.
    Wat erg :o


    oow........ niet echt de info waaar ik op sta te wachten. dat mag toch eigenlijk niet. hij is net zo gelukkig hier en dat maken ze nu allemaal kapot.

    Hij moet weg voor zijn eigen kind geboren is? :O
    Dat vind ik dus echt niet kunnen!
    Ben je zeker dat er geen enkele wet is die kan zorgen dat hij nog hier mag blijven of het schooljaar mag uit doen ofzo?
    Hoelang is hij hier eigenlijk al?
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Hij moet weg voor zijn eigen kind geboren is? :O
    Dat vind ik dus echt niet kunnen!
    Ben je zeker dat er geen enkele wet is die kan zorgen dat hij nog hier mag blijven of het schooljaar mag uit doen ofzo?
    Hoelang is hij hier eigenlijk al?
    sterkte (flower)


    nu al twee jaar. en thanks. we weten soweizo nog niet hoe het moet met de baby dat zien we wel.

    Aw, als ik kon gaf ik jou en hém een hele dikke hug. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    iemand tips...

    als zijn vriendin nederlandse is,dan heeft hij toch recht om hiet te blijven? als ze samen een kind krijgen?
    of is dat alleen als ze trouwen?
    nouja,veel sterkte!


    you could be my hero

    aah das kut
    ik hat er een een hele goeie maat van mij kawm uit bosnie moest ook terug


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    blacklady schreef:
    iemand tips...

    Hier zijn geen tips op, denk ik. Het gaat zoals het gaat en dat moet je toekijken..


    your eyes are like stars in the night.

    blacklady schreef:
    iemand tips...
    trouwen met zijn vriendin ?
    sterkte alvast!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Crime schreef:
    Aw, als ik kon gaf ik jou en hém een hele dikke hug. (flower)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hier zijn geen tips op, denk ik. Het gaat zoals het gaat en dat moet je toekijken..

    Precies.
    Ik vind het echt jammer voor je, maar als je een vriend 'verliest' zijn daar geen tips voor.
    Een vriend is onvervangbaar.
    Het enige wat ik kan zeggen is dat je er het beste van moet maken zonder hem, maar dat had je jezelf vast ook wel al bedacht.
    Veel sterkte nog.(flower)


    effort never betrays you

    Hou een handtekeningen actie. Wie niet waagt wie niet wint.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lipsy schreef:
    (...)
    Precies.
    Ik vind het echt jammer voor je, maar als je een vriend 'verliest' zijn daar geen tips voor.
    Een vriend is onvervangbaar.
    Het enige wat ik kan zeggen is dat je er het beste van moet maken zonder hem, maar dat had je jezelf vast ook wel al bedacht.
    Veel sterkte nog.(flower)



    thanks ik heb er veel aan xxx

    Washington schreef:
    Hou een handtekeningen actie. Wie niet waagt wie niet wint.



    dat is een goed idee...