• Het zusje van Francesc Fàbregas i Soler, [...] is ernstig ziek. De doktoren hebben de hoop opgegeven, maar haar grote broer vecht voor haar leven. Ze ligt al twee maanden in het ziekenhuis in Madrid. Levenloos, uitgeput en bleek. Francesc woont een tijdje in Madrid zodat hij dicht bij zijn zusje is. Ook de voetbalwereld ligt stil door het erge nieuws. Real Madrid's voetballer, Sergio Canales, komt haar opzoeken in het ziekenhuis. Meteen krijgt hij een zwak voor het breekbare arme meisje. Elke seconde praat hij tegen haar, en het werkte. Na regen komt zonneschijn. [...] wordt verblind door liefde als ze haar ogen opent, ze ziet haar ware liefde. Francesc is Sergio erg dankbaar en hoopt dat zijn zusje dan tijdelijk bij Sergio mag verblijven als Cesc terug gaat naar Londen. Maar na zonneschijn kan ook weer onweer komen. De ziekte was terug. En [...] hoopte op haar laatste wens. 'My last love, my last dream, my last kiss.'


    Doen/niet doen?
    Naam meisje (Spaans of Grieks)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik voel me toch wel trots dat je mijn idee hebt gebruikt haha (krul)
    Maar als naam moet je Athena doen. Die vind ik mooi :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Doen/niet doen?
    Naam meisje (Spaans of Grieks) Aspasia? (zo heette zo'n mens in ons Grieks boek. ghehehe.)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Toch heb ik liever een Ramos..

    Doen bitch doen! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking