• Mine en ik zijn er uit. Het word Tilburg! We pikken jullie op op t station. Van daar uit kunnen naar n café, Must See, shoppen, en als we geluk hebben is de Intermezzo dan open. Altijd heel gezellig! En heel yummie...

    Kom je met de fiets? Zet de fiets bij het fietsenrek goed op slot. En loop naar de bussen toe. Bij de bussen zie je een groote overdekte hal. Daar ga je naar binnen en dan loop je even door en daar zie je een bordje hangen met '1 -Pijl naar boven- 2 -Pijl naar boven-' Daar kun je wachten. Als je die niet kan vinden of je verdwaalt snel kun je bij de kaarten automaat wachten.
    Met de auto? Zelfde als bij fiets.
    Met de bus? Je word op het grote station af gezet. Daar zie je een grote overdekte hal. Daar kun je terecht.
    Met de trein? Je loopt op het station de trap naar beneden. Daar loop je naar de grotere ruimte. De richting op waarnaar de getallen af tellen.


    Wanneer en hoe laat is nog niet bekend. Het is wel tijdens het weekend dat wel.

    Wie wil komen?

    Xx Sarita, Sevda

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 20:25 ]

    In mijn stad is er ook een restaurantachtig ding met de naam Intermezzo dus ik schrok eerst een beetje toen ik de titel las. :'D
    Ben van België, trouwens. ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    niemand die wilt komen ö


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wil komen!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Kweet niet zeker oof ik kan O:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    SunshineXJes schreef:
    Kweet niet zeker oof ik kan O:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik wil wel, maar ik weet niet zkkr of ik toestemming krijg & als het op een zaterdag valt moet ik werken (krul)


    we were always meant to say goodbye.