• Mensen hun story promotie de hele tijd omhoog kicken, door te melden als de hoofdstukken online staan?
    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het zo irritant, de hele tijd dezelfde topics waarvan ik denk: 'Jaja, ik wil helemaal niet weten of er een hoofdstuk online staat of niet.'.

    Ik weet niet of ik de enigste ben, maar ik vraag het me juist af of meer mensen zich hier aan irriteren? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat irritant en daarom doe ik het zelf dan ook niet (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan wel begrijpen dat mensen willen dat hun topic op de eerste pagina staat, maar ik erger me er ook wel aan ja. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, idd, want als je wilt weten dat er een nieuw hoofdstuk is neem je wel een abo (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe het nooit omdat dat storend is. En ik nog mijn waardigheid heb, sorry.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik begrijp het wel hoor :P


    Life is hard and then we die

    Ik begrijp het dat mensen willen dat hun story gelezen wordt. Het is altijd beter dan dat ze er steeds een nieuw topic voor gaan maken. ^^


    Let the Night embrace you

    Best irritant, mensen nemen toch abo's om te weten wanneer er een nieuw hoofdstuk is, of ligt dat aan mij!?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het maakt me niet zoveel uit, ik snap wel dat mensen hun story graag omhoog willen schoppen. En ik lees nooit die promoot topics, dus het stoort me niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik begrijp dat willen dat hun story wordt gelezen.
    Maarja, als je hem al 20 keer omhoog hebt geschopt, is de kans dat iemand hem dan opeens wel leest, toch wel een beetje klein, lijkt me.
    En irritant vind ik het eigenlijk ook wel. :X


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Solita schreef:
    Ik begrijp het dat mensen willen dat hun story gelezen wordt. Het is altijd beter dan dat ze er steeds een nieuw topic voor gaan maken. ^^


    Dat zeker :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Crime schreef:
    Ik kan wel begrijpen dat mensen willen dat hun topic op de eerste pagina staat, maar ik erger me er ook wel aan ja. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik kijk nooit op zulke topics/fora.
    En ik zou het zelf ook neit doen... Wat een bullshit


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik doe dat ook niet na élk nieuw hoofdstuk wat ik heb gemaakt. Gewoon.. na een paar stuks bump ik 'm eventjes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe 't zelf ook, want mijn stories worden nu eenmaal niet veel gelezen :') Het is niet zo dat ik mensen dwing om mijn story te lezen, alhoewel het op sommigen hier wel zo over lijkt te komen. En ja, dan is het wel weer zo: "Maar je schrijft toch voor je plezier?" Natuurlijk doe ik dat, maar het is toch wel fijn om waardering te krijgen voor je story d.m.v. mensen die 'm lezen & volgen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste