• Ugh, ik voel me opeens zo kut.
    En dat komt omdat ik net foto's heb gezien op de hyves van de vriendin van mijn crush, zoenend.
    En nu kan ik serieus wel janken. Altijd op school als ze samen staan en ik zie dat per ongeluk, draai ik me altijd snel om. Maar nu was het echt zo: BAM, foto op je beelscherm.
    Verdomme.
    Iemand hier ook nu depri? ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben 2.5 jaar vrijgezel en nee, daar ben ik niet blij mee. Maar ja, soms komt dat gevoel van 'en nu zou ik wel es een arm om me heen willen' weer naar boven. Kunst is om het te onderdrukken. Maar met de eerste de beste te nemen is ook geen optie. Dat zal uiteindelijk meer kapot maken dan dat het je goed doet. Vandaar maak ik nog wel heel bewuste keuzes :']

    Maar je kunt altijd denken: alles gaat kapot -duivel-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 14:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag dat wel? Zoenfoto's op Hyves?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    Mag dat wel? Zoenfoto's op Hyves?

    Volgens mij wel, de helft doet het :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Ik ben 2.5 jaar vrijgezel en nee, daar ben ik niet blij mee. Maar ja, soms komt dat gevoel van 'en nu zou ik wel es een arm om me heen willen' weer naar boven. Kunst is om het te onderdrukken. Maar met de eerste de beste te nemen is ook geen optie. Dat zal uiteindelijk meer kapot maken dan dat het je goed doet. Vandaar maak ik nog wel heel bewuste keuzes :']

    Maar je kunt altijd denken: alles gaat kapot -duivel-

    Nee, dat snap ik.
    En haha, dat denk ik soms wel. : D

    @Blackhorse
    Helaas wel. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat had ik dus ook, toen mijn ex vlak voor mijn neus met iemand ging zoenen.
    En gister, toen mijn crush -die zei dat hij mij leuk vind- een arm om iemand heen sloeg.
    Maar ik neem bewust geen relatie en ik probeer niet verliefd te worden want dan word ik toch alleen maar teleurgesteld..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ken dat gevoel wel ja. Mijn ex heeft het bijna 4 weken geleden uit gemaakt en vandaag zag ik toevallig zo'n meisje op hyves waar hij mee zat te kloten.
    Niet leuk, niet leuk :(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik snap je volledig, ik voel me ook kut --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn ex was de volgende dag dat het uit was al terug samen met een ander meisje. --'
    Is al wel 2 jaar geleden maar kom ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ooooh, zo herkenbaar. Dat had ik ook, maar het is nu volgens mij uit tussen hen, haha. ;d kuch


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Enamoro schreef:
    Ooooh, zo herkenbaar. Dat had ik ook, maar het is nu volgens mij uit tussen hen, haha. ;d kuch

    -danst-
    Hahaha. Nu maar hopen voor die twee dat het ook uit gaat.
    Nee, wacht. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet :/ Ik moet gewoon mezelf erbij neerleggen dat het never nooit gebeurd, jippie.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik snap het wel,
    alleen heb het zelf nooit gevoeld.
    Bij ons op school knuffelt iedereen elkaar.
    En als je dan verliefd bent op iemand, die dan knuffeld met iemand anders.
    Gadsie.


    Food.

    Soulsavers schreef:
    (...)
    -danst-
    Hahaha. Nu maar hopen voor die twee dat het ook uit gaat.
    Nee, wacht. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet :/ Ik moet gewoon mezelf erbij neerleggen dat het never nooit gebeurd, jippie.

    Haha, dat had ik ook. Eerst wilde ik dat het uitging tussen hen, en toen had ik me erbij neergelegd en toen opeens was het uit tussen hen. Dus misschien is er nog hoop voor jou :'D
    Maar ik ben nu al over hem heen. Ongeveer. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben verliefd op me ex. Die me hart toen gebroken had. Dus ik wil niet verliefd zijn en onderdruk me gevoelens. Wat lastig is want ik zie hem iedere dag. En we zijn notabene ook nog eens vrienden *zucht*.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    das k*t. maar ik en al bijna 13 en een half (ongeveer) vrijgezel :') . en raad eens wat mijn leeftijd is xD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 16:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Enamoro schreef:
    Ooooh, zo herkenbaar. Dat had ik ook, maar het is nu volgens mij uit tussen hen, haha. ;d kuch


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.